Przetargi.pl
WYMIANA ZASILACZA AWARYJNEGO W POMIESZCZENIACH BUDYNKU CARGO - ODDZIAŁ CELNY PORT LOTNICZY KATOWICE W PYRZOWICACH WRAZ Z ZAPEWNIENIEM ZASILANIA ELEKTRYCZNEGO I MONTAŻEM KLIMATYZATORA

Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-161 Katowice, Al. Korfantego 38
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3927171, 3927202 , fax. 032 3927376
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
    Al. Korfantego 38 38
    40-161 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3927171, 3927202, fax. 032 3927376
    REGON: 27050488900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice-airport.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA ZASILACZA AWARYJNEGO W POMIESZCZENIACH BUDYNKU CARGO - ODDZIAŁ CELNY PORT LOTNICZY KATOWICE W PYRZOWICACH WRAZ Z ZAPEWNIENIEM ZASILANIA ELEKTRYCZNEGO I MONTAŻEM KLIMATYZATORA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa zasilacza awaryjnego (zwanego UPS-em) do pomieszczenia budynku CARGO - Oddział Celny Port Lotniczy Katowice - Pyrzowice wraz z zapewnieniem zasilania elektrycznego i montażem klimatyzatora działającego samodzielnie (pozasieciowo). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostarczenie zasilacza awaryjnego UPS i klimatyzatora - montaż zasilacza awaryjnego i klimatyzatora - uruchomienie urządzeń, - przetestowanie urządzeń, - przeprowadzenie szkolenia,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316825201
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: 2.1 Dysponują co najmniej jedną osobą. która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która posiada kwalifikacje kategorii E uprawniające ją, zgodnie z art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2007r Prawo energetyczne (Dz.U. Nr 54, poz. 348 z późn. zm) do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. 2.2 Wykonali w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 złotych brutto każda i załączą dokumenty potwierdzający, że dostawy te zostały wykonane należycie. Pod pojęciem dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie dostawę zasilacza awaryjnego UPS o mocy co najmniej 20kVA. 3. Potwierdzą, że wymagane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj. przedstawią: 3.1. Opisy a) technologii synchronizacji napięć wyjściowych jednostek równoległych stosowanej w oferowanym urządzeniu (zasilaczu awaryjnym UPS) . b) sposobu zarządzania pracą baterii (zasilacza awaryjnego UPS), zawierającego informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis ma być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony. 3.2. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym tj. a) Deklaracja producenta zgodności produktu (zasilacza awaryjnego UPS) z normami: EN 62040-1-1: 2003, EN 50091-2: 1995 oraz spełnienia dyrektyw: 89/336/EEC, 92/31/EEC, 72/23/EEC, 93/68/EEC wraz z określeniem roku przyznania znaku bezpieczeństwa CE. b) Certyfikat ISO 9001 c) Certyfikat CE lub deklaracja zgodności CE (zasilacza awaryjnego UPS) 4 Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ustawy. Oferta wykonawcy, której treść nie będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na formularzu ofertowym lub w formie odrębnego dokumentu. 3) Świadectwo Kwalifikacji kategorii E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich SEP dla osoby dokonującej instalacji urządzenia UWAGA! Przepisu art. 54 ust. 1 i ust 2 z dnia 10 kwietnia 2007r Prawo energetyczne (Dz.U. Nr 54, poz. 348 z późn. zm) nie stosuje się do osób będących obywatelami państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państwa Członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, które nabyły w tych państwach wymagane kwalifikacje w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci i uzyskały ich potwierdzenie zgodnie z przepisami o zasadach uznawania nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej kwalifikacji do wykonywania zawodów regulowanych, wówczas Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiedni dokument potwierdzający posiadanie wymaganych kwalifikacji 4) Wykaz wykonanych dostaw o których mowa w punkcie 2.2 opisu warunków udziału w postępowaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie 5) Opis technologii synchronizacji napięć wyjściowych jednostek równoległych, stosowanej w oferowanym urządzeniu (zasilaczu awaryjnym UPS). Opis ma być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony. 6) Opis sposobu zarządzania pracą baterii (zasilacza awaryjnego UPS). W opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis ma być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony 7) Deklaracja producenta zgodności produktu (zasilacza awaryjnego UPS) z normami: EN 62040-1-1: 2003, EN 50091-2: 1995 oraz spełnienia dyrektyw: 89/336/EEC, 92/31/EEC, 72/23/EEC, 93/68/EEC wraz z określeniem roku przyznania znaku bezpieczeństwa CE. 8) Certyfikat ISO 9001 9) Certyfikat CE lub deklaracja zgodności CE (zasilacza awaryjnego UPS) B Informacje dotyczące Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie A 1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokument, o których mowa w punkcie B 1 powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których mowa w punkcie B 1 zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Punkt B 2 stosuje się odpowiednio. 4) Wykonawca może zamiast zaświadczeń o których mowa w punkcie A 7, 8 i 9 złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego C. Informacja dotycząca składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. 2) Każdy z wykonawców wchodzących w skład Konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu i dołączyć dokument wymieniony w punkcie A.1. 3) Oświadczenie wymienione w pkt A.2 może być złożone łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub przez Lidera w imieniu całego Konsorcjum. 4) Warunek o którym mowa w pkt. 2.1. opisu warunków udziału w postępowaniu musi być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5) Warunek o którym mowa w pkt.2.2, 3.1, 3.2 opisu warunków udziału w postępowaniu może być spełniony łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice-airport.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach