Przetargi.pl
Wymiana wyeksploatowanych urządzeń zabawowych - Doposażenie placów zabaw w urządzenia zabawowe – III postępowanie

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2018-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wyeksploatowanych urządzeń zabawowych - Doposażenie placów zabaw w urządzenia zabawowe – III postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana wyeksploatowanych urządzeń zabawowych - Doposażenie placów zabaw w urządzenia zabawowe – III postępowanie Wspólny słownik zamówień (CPV): Główny kod CPV 37535200-9 1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie gminnych placów zabaw przy ul. Barbary, ul. Zielnej, ul. Chemików i ul. Filtrowej w nowe urządzenia zabawowe (w tym właściwe przygotowanie terenu, rozplanowanie lokalizacji urządzeń, dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych z zachowaniem wymaganych stref bezpieczeństwa oraz regulaminu korzystania z urządzeń zabawowych), w tym: a) dostarczenie i zamontowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego trzy tablice z treścią regulaminów korzystania z urządzeń zabawowych wraz z wpisanymi danymi administratora placu zabaw, dalej zwane „Regulaminami”. Regulamin powinien być zamontowany na kwadratowym lub okrągłym profilu stalowym ocynkowanym; b) uporządkowanie i wyrównanie terenu po wykonaniu montażu. Wykopany ewentualny gruz bądź inne odpady Wykonawca zagospodaruje na własny koszt zgodnie z ustawą o odpadach. Na całym terenie objętym zakresem prac wykonawca dokona siewu trawy w miejscach gdzie się pojawiły ubytki, na którą udzieli jednorocznej gwarancji od chwili odbioru końcowego całego zadania; c) zapewni obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną nowo zamontowanych oraz istniejących urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznej na przedmiotowych placach zabaw w 3kpl. (w tym 1kpl. na nośniku elektronicznym). Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej; d) Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń: A. Zestaw zabawowy nr 1 - o wymiarach 6,20 ÷ 6,70 m x 4,20 ÷ 4,70 m i wysokości od gruntu 2,90 ÷ 3,00 m - zestaw zabawowy powinien być wyposażony w następujące elementy:  w dwie wieże z daszkami, wieża bez daszku z balkonem widokowym, wieża bez daszku z zegarem;  dwie zjeżdżalnie wykonane ze stali nierdzewnej i kwasoodpornej o grubości min. 2mm, jedna zjeżdżalnia z początkiem ślizgu zamontowany na wysokości 0,50 ÷ 0,60 m połączona z podestem kwadratowym zamontowanym na tej samej wysokości co początek ślizgu, druga zjeżdżalnia zamontowana na wysokości 0,90 ÷ 1,00 m połączona z podestem kwadratowym zamontowanym na tej samej wysokości co początek ślizgu, burty zjeżdżalni wykonane z płyty HDPE lub z sklejki wodoodpornej, obie zjeżdżalnie połączone na stałe z wieżami wyposażonymi w daszki;  słupy nośne wykonane z rur stalowych lub profili ocynkowanych ogniowo i malowane na kolor szary; zamontowanych za pomocą kotew stalowych i ocynkowanych nad poziomem gruntu, fundament urządzenia wykonany z betonu klasy min. C12/15 o głębokości min. 0,8m, szerokości min 0,6 m, długości min. 0,6 m Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania gotowych betonowych prefabrykatów;  wejście na zestaw za pośrednictwem dwóch podestów kwadratowych, oraz ścianki wspinaczkowej wykonanych z płyt antypoślizgowych, dodatkowo zaś w ściance wspinaczkowej musza zostać zamontowane tzw. kamienienie wspinaczkowe połączone z wieżą bez daszku z balkonem widokowym;  podesty w całym zestawie muszą być wykonane z płyty antypoślizgowej zamontowanej w ramie stalowej;  przejście między wieżą z daszkiem i wyższą zjeżdżalnią a wieżą bez daszku i z balkonem widokowym za pomocą tunelu wykonanego z żywicy epoksydowej i kołnierzem z HDPE, tunel malowany na kolor czerwony lub niebieski; przejście między wieżą bez daszku i z balkonem widokowym a wieżą z daszkiem i niższą zjeżdżalnią za pomocą mostu linowego zamontowanego na linach z rdzeniem stalowym i długości min. 1,50 m, pomost zamocowanym na tej samej wysokości co początek ślizgu w niższej zjeżdżalni; przejście między wieżą z daszkiem i wyższą zjeżdżalnią a wieżą bez daszku z zegarem za pomocą podestu ruchomego typu belka zamontowanego na łańcuchach stalowych ocynkowanych;  zestaw musi być wyposażony w balustrady pełne z płyty HDPE i zamontowane w miejscach gdzie nie są dopuszczone przejścia. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu płyt w następujących kolorystyce: niebieskiej, czerwonej, zielonej, żółtej, pomarańczowej;  w zestawie zabawowym musi znajdować również zestaw kółko krzyż oraz tablica z zegarem;  wszystkie słup konstrukcyjne muszą zostać zabezpieczone od góry daszkami plastikowymi, a na wszystkie elementy skręcenia poszczególnych części musza zostać nałożone odpowiednie osłony maskujące z nakładkami zasłaniającymi śruby. B. Zestaw zabawowy nr 2 - o wymiarach 5,20 ÷ 5,70 m x 4,30 ÷ 4,70 m i wysokości od gruntu 3,10 ÷ 3,50 m - zestaw zabawowy powinien być wyposażony w następujące elementy:  w trzy wieże z daszkami dwuspadzistymi;  dwie zjeżdżalnie wykonane ze stali nierdzewnej i kwasoodpornej o grubości min. 2mm, jedna zjeżdżalnia z początkiem ślizgu zamontowany na wysokości 0,90 ÷ 1,00 m połączona z podestem kwadratowym zamontowanym na tej samej wysokości co początek ślizgu, druga zjeżdżalnia zamontowana na wysokości 1,30 ÷ 1,50 m połączona z podestem kwadratowym zamontowanym na tej samej wysokości co początek ślizgu, burty zjeżdżalni wykonane z płyty HDPE lub z sklejki wodoodpornej, obie zjeżdżalnie połączone na stałe z wieżami;  słupy nośne wykonane z rur stalowych lub profili ocynkowanych ogniowo i malowane na kolor szary; zamontowanych za pomocą kotew stalowych i ocynkowanych nad poziomem gruntu, fundament urządzenia wykonany z betonu klasy min. C12/15 o głębokości min. 0,8m, szerokości min 0,6 m, długości min. 0,6 m Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania gotowych betonowych prefabrykatów;  wejście na zestaw za pośrednictwem wieży wyposażonej w ściankę wspinaczkową wykonaną z płyt antypoślizgowych, w której musza zostać zamontowane tzw. kamienienie wspinaczkowe oraz za pomocą drabinki wejściowej pionowej, jak również wejście za pośrednictwem wieży wyposażonej w zjeżdżalnię o niższym początku ślizgu i drabinkowego wejścia łukowego;  podesty w całym zestawie muszą być wykonane z płyty antypoślizgowej zamontowanej w ramie stalowej;  zestaw wyposażony również w rurę strażacką połączona razem z wieżą z wyższą zjeżdżalnią;  przejście między wieżą z ścianką wspinaczkową i z drabinką wejściową pionową a wieżą z zjeżdżalnią niższą i drabinką wejściowa łukową za pomocą tunelu wykonanego z żywicy epoksydowej i kołnierzem z HDPE, tunel malowany na kolor czerwony lub niebieski; przejście między wieżą z zjeżdżalnią niższą i drabinką wejściową łukową z wieżą z zjeżdżalnią wyższą z rurą strażacką za pomocą mostu linowego skośnego zamontowanego na linach z rdzeniem stalowym i długości min. 1,50 m, w celu niwelacji różnicy poziomu pomiędzy wieżami;  zestaw musi być wyposażony w balustrady pełne z płyty HDPE i zamontowane w miejscach gdzie nie są dopuszczone przejścia. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu płyt w następujących kolorystyce: niebieskiej, czerwonej, zielonej, żółtej, pomarańczowej;  wszystkie słup konstrukcyjne muszą zostać zabezpieczone od góry daszkami plastikowymi, a na wszystkie elementy skręcenia poszczególnych części musza zostać nałożone odpowiednie osłony maskujące z nakładkami zasłaniającymi śruby. C. Huśtawka ważka bez oparcia – o wymiarach 2,90 ÷ 3,10 m x 0,40 ÷0,50 m i wysokości całego urządzenia zabawowego max. 1,00 m. Siedziska wykonane z płyty HDPE. Belka huśtawki wykonana z profilu stalowego malowana proszkowo na szaro lub czerwono. Nogi konstrukcyjne wykonane z profilu stalowego min. 80 x 80 mm, ocynkowane i malowane proszkowo na kolor niebieski lub szary. Fundament urządzenia wykonany z betonu klasy min C12/15 o głębokości min. 0,8 m, szerokości min. 0,6 m, długości min. 0,6 m. Zaślepki w urządzeniu powinny być wykonane z tworzywa sztucznego, odbojnice gumowe Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania gotowych betonowych prefabrykatów. D. Dwie piaskownice kwadratowe – o łącznych wymiarach 2,10 ÷ 2,40 m x 2,10 ÷ 2,40 m i wysokości od gruntu 0,30 ÷ 0,45m;  kotwy oraz nogi konstrukcyjne wykonane ze stali i ocynkowane;  ścianki oraz siedziska piaskownicy wykonane z płyty HDPE w kolorze żółtym, czarnym, zielonym, niebieskim. e) Wszystkie urządzenia musza być wykonane zgodnie z PN – EN 1176 – 1:2009; 2. Przedmiot umowy określony w ust.1. obejmuje ponadto: a) wszelką odpowiedzialność Wykonawcy za zniszczenia w drzewostanie podczas prowadzonych prac - zobowiązany będzie do wykonania nowych nasadzeń adekwatnych do powstałych strat na własny koszt pod kierunkiem Podinspektora do spraw zieleni i ochrony przyrody bądź Inspektora do spraw kształtowania terenów zieleni miejskich; b) przekazanie Zamawiającemu do certyfikaty dostarczonych i zamontowanych urządzeń zabawowych zgodnie z normą PN – EN 1176 – 1:2009, w momencie odbioru końcowego zadania; c) udzielenie przez Wykonawcę min. 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia zabawowe; d) zobowiązanie Wykonawcy do remontów i napraw zniszczeń powstałych w czasie prowadzonych prac np. zniszczeń nawierzchni alejek; 3. Wykonawca razem z złożoną ofertą przedstawi specyfikację techniczną urządzeń zawierającą m. in. wszystkie ich wymiary; 4. Po wykonaniu montażu piaskownic, Wykonawca zobowiązany będzie do ich wypełnienia piaskiem płukany z właściwym atestem, który zostanie przekazany Zamawiającemu w chwili odbioru końcowego zadania; 5. Koszty transportu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac i z powrotem ponosi Wykonawca; 6. Zestawienie placów zabaw w których dane urządzenie musi zostać zamontowane: A. Plac zabaw przy ul. Barbary – zestaw nr 1 i huśtawka ważka bez oparcia; B. Plac zabaw przy ul. Chemików – zestaw zabawowy nr 2; C. Plac zabaw przy ul. Zielnej – piaskownica (w miejscu istniejącej piaskownicy) i jeden regulamin; D. Plac zabaw przy ul. Filtrowej – piaskownica (w miejscu istniejącej piaskownicy) i dwa regulaminy; 7. Realizacja usługi przeprowadzona będzie zgodnie z Umową, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz z należytą starannością w odniesieniu do ich wykonania, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji. 8. W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi dokumentami składającymi się na Umowę, postanowienia bardziej szczegółowe będą miały pierwszeństwo przed postanowieniami ogólniejszymi. Jeżeli jednak z różnych dokumentów składających się na Umowę wynikać będzie różny zakres świadczeń lub różne standardy ich wykonania, za decydujący będzie się uważany szerszy zakres świadczeń lub wyższy standard wykonania. Ostateczna decyzja w tym zakresie należeć będzie do Zamawiającego. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. II Istotne postanowienia umowy oraz cz. III Opis Przedmiotu Zamówienia dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1500.00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 PLN).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 10.4 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 10.3 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp.Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do IDW wzoru formularza ofertowego podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy (załącznik nr 1 do IDW). 2. pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). OPCJONALNIE) POLEGANIE NA ZASOBACH PODMIOTU TRZECIEGO: 3.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wraz z ofertą przedłoży w szczególności przedstawiając w tym celu: - zobowiązanie-oświadczenie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, (wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW) lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa itp. 3.4. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej, musi być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Zamawiający informuje, że będzie weryfikował zasady reprezentacji podmiotu trzeciego. Zamawiający zaleca, aby do oferty załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało (np. dokument rejestrowy). 3.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o których mowa w pkt 8.1.1 IDW. 3.6. Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda aby z przedłożonego zobowiązania lub innych dokumentów wynikał: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. 3.7.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 4.2. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.3. Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 4.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 4.5.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowania o których mowa o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 4.6. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie, w sposób określony w pkt 7.2 IDW (Określenie warunku udziału w postępowaniu). 4.7. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum. 5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. WYMAGANIA FORMALNE W STOSUNKU DO DOKUMENTÓW: 6.1 Oświadczenia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 6.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.14.1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 6.6. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 6.7. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie dokumentu niewłaściwie poświadczonego (np. nie poświadczenie klauzulą „za zgodność z oryginałem” odpisu lub kopii) spowoduje wezwanie przez zamawiającego do uzupełnienia dokumentów. Brak uzupełnienia dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia lub odrzuceniem oferty, a także utratą wadium w przypadku okoliczności o których mowa z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.8. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii wystawionej przez osoby do tego upoważnione. 6.9. Uzupełnieniu zgodnie z przepisem art. 26 ust. 3 oraz 3a ustawy Pzp podlegają dokumenty o których mowa we wskazanym przepisie. W tej sytuacji nie podlegają uzupełnieniu inne wymagane w IDW dokumenty takie jak np.: formularz oferty, dokumenty oceniane w ramach kryterium oceny ofert (jeśli wymagane), itp. 6.10. Wszelkie inne dokumenty nie wymagane przez Zamawiającego, a załączone przez Wykonawcę do oferty, nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego. 6.11. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach