Przetargi.pl
Wymiana wyeksploatowanych opraw sodowych na oprawy LED oraz wdrożenie sterowania umożliwiającego przeprowadzenie redukcji mocy zainstalowanych opraw oświetlenia ulicznego w m. Łąki i Nowe Faszczyce...

Gmina Błonie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Rynek 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Błonie
    Rynek 6
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    REGON: 013271230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blonie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wyeksploatowanych opraw sodowych na oprawy LED oraz wdrożenie sterowania umożliwiającego przeprowadzenie redukcji mocy zainstalowanych opraw oświetlenia ulicznego w m. Łąki i Nowe Faszczyce...
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:Wymiana wyeksploatowanych opraw sodowych na oprawy LED oraz wdrożenie sterowania umożliwiającego przeprowadzenie redukcji mocy zainstalowanych opraw oświetlenia ulicznego w miejscowości Łąki i Nowe Faszczyce w Gminie Błonie2. Zakres robót:a) wymiana istniejących opraw sodowych na oprawy LED,b) uzupełnienie brakujących opraw oświetleniowych LED,c) przystosowanie szaf zasilająco sterowniczych SON do nowych warunków pracy (sterowania),d) wymiana nieizolowanych odcinków linii oświetleniowej na przewody izolowane,e) uzupełnienie odgromników,f) wdrożenie sterowania i zaprojektowanie uzgodnionych z Zamawiającym tzw. scen (punktów, grup, okresów i wartości redukowanej mocy opraw),g) szkolenie obsługi.Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia znajduje się w:- Załączniku nr 1a - Opis wymagań i zakres robót,- Załączniku nr 1b - Lokalizacja zadań,- Załączniku nr 1c - Schemat oświetlenia SON-103 Łąki,- Załączniku nr 1d - Schemat oświetlenia SON-42 Łąki,- Załączniku nr 1e - Schemat oświetlenia SON-46 Nowe Faszczyce,- Załączniku nr 1f - Schemat oświetlenia SON-24 Nowe Faszczyce,które stanowią załączniki do SWZ.UWAGA:a) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót oraz jakość materiałów użytych do realizacji zamówienia przez siebie i Podwykonawców. Inspektor nadzoru dopuści do użycia tylko takie materiały, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z Polskimi Normami, aprobatami technicznymi oraz właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi lub, które posiadają deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy.b) Szczegółowe rozwiązania materiałowe muszą być uzgadniane z Zamawiającym.c) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp oraz zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót.d) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić prowadzone roboty z właścicielem słupów – PGE Dystrybucja S.A. RE Pruszków i zarządcą drogi powiatowej – ZDP w Ożarowie Mazowieckim i zarządcą drogi gminnej – Urząd Miejski w Błoniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:1.4.1. wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:roboty polegające na remoncie, modernizacji (lub budowie) oświetlenia ulicznego na liniach napowietrznych polegające na wykonaniu minimum 30 punktów świetlnych w technologii LED wraz ze sterowaniem umożliwiającym redukcję mocy zainstalowanych opraw oświetleniowych.Uwaga:Zasobu wiedzy i doświadczenia nie można łączyć. Przynajmniej jeden ze wspólnie ubiegających się Wykonawców musi spełnić w całości warunek wymieniony w pkt 1.4.1. W przypadku korzystania z zasobów Podwykonawców lub podmiotów trzecich warunek ten spełnia w całości Wykonawca lub Podwykonawca lub podmiot trzeci.1.4.2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj:a) Kierownik robót w branży elektrycznej – 1 osoba.Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; aktualne zaświadczenie o wpisaniu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadać aktualne zaświadczenie „E” i „D” do 15 kV.b) Monterzy instalacji elektrycznych – min. 4 osoby; w tym:- 2 osoby posiadająca zaświadczenie „E” do 1 kV,- 2 osoby posiadająca zaświadczenie „E” do 15 kV,- 2 osoby z uprawnieniami do prac pod napięciem,c) 1 osoba z uprawnieniami do obsługi sprzętu (podnośnika).UWAGA: Dla osób odpowiedzialnych za kierowaniem robotami budowlanymi Zamawiający dopuszcza ważne uprawnienia budowlane odpowiadające wymienionym wyżej uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333), oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117).1.4.3. dysponuje narzędziami oraz urządzeniami technicznymi wymienionymi poniżej:a) Samochód techniczny z wyposażeniem – 1 szt.,b) Samochód specjalny z podnośnikiem i balkonem – 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach