Przetargi.pl
Wymiana windy towarowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5 w Katowicach przy ul. Roździeńskiego 82

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 ogłasza przetarg

  • Adres: 40-203 Katowice, Roździeńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2586-502
  • Data zamieszczenia: 2018-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5
    Roździeńskiego 82
    40-203 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2586-502
    REGON: 368036748

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana windy towarowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5 w Katowicach przy ul. Roździeńskiego 82
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie windy towarowej w istniejącym murowanym szybie, wykonaniu instalacji zasilającej, oświetleniowej i sterowniczej, malowaniu szybu i maszynowni, wykonaniu dokumentacji rejestracyjnej wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na eksploatację windy wydaną przez Urząd Dozoru Technicznego, w szczególności: a) demontaż windy, b) montaż nowej windy:  dźwig typu towarowego o udźwigu 100kg,  kabina nieprzelotowa wykonana ze stali nierdzewnej,  napęd elektryczny,  prędkość podnoszenia 0,5m/s,  liczba przystanków – 2 szt.,  liczba dojść – 2 szt.,  drzwi szybowe gilotynowe ręczne wykonane ze stali nierdzewnej – 2 szt.,  wymiana drzwi maszynowni – 1 szt.,  montaż tablicy wstępnej,  wykonanie instalacji oświetleniowej szybu i maszynowni,  wykonanie instalacji zasilającej YdY 5x4 (od istniejącej tablicy rozdzielczej wraz z wyłącznikiem windy stanowiącym opcję szybkiego wyłączenia),  wykonanie sterowania przyciskowego z sygnałem akustycznym zewnętrznym. c) malowanie szybu:  wysokość szybu – 5230mm,  podszybie – 580mm,  nadszybie – 1430mm, d) malowanie maszynowni - maszynownia górna, murowana nad szybem. e) wykonanie pomiarów kontrolnych, prób po montażu, regulacji i odbiorów, f) wykonanie dokumentacji technicznej, g) uzgodnienie dokumentacji przez Urząd Dozoru Technicznego, h) dokonanie rewizji przez Urząd Dozoru Technicznego i dopuszczenie windy do eksploatacji. W cenie Wykonawca musi ująć cenę windy dostarczonej, montaż, roboty budowlane towarzyszące, wykonanie dokumentacji rejestracyjnej dla Urzędu Dozoru Technicznego, opłata rejestracyjna oraz odbiór robót przez Urząd Dozoru Technicznego. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, obejmującej przedmiary robót (materiał pomocniczy do wyceny nie rodzący roszczeń finansowych i prawnych wobec Zamawiającego) i Specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach