Przetargi.pl
Wymiana windy dla Zespołu Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej w Zielonej Górze

Zespół Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65943 Zielona Góra, ul. Francuska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 454-23-01 , fax. 0-68 454-23-06
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej w Zielonej Górze
    ul. Francuska
    65943 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 454-23-01, fax. 0-68 454-23-06
    REGON: 609093200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ek.zgora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana windy dla Zespołu Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane pn. Wymiana windy dla Zespołu Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej w Zielonej Górze CPV – 45313100-5 Instalowanie wind CPV - 45310000-3 Roboty Instalacyjne elektryczne CPV - 45111300-1 Roboty rozbiórkowe CPV - 45442100-8 Roboty malarskie CPV - 45431000-7 Kładzenie płytek CPV - 45314200-3 Instalowanie linii telefonicznych 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: 1) Projekt budowlano- wykonawczy – załącznik Nr 8 do SIWZ, 2) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych– załącznik Nr 9 do SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy - załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Zamówienie obejmuje prace związane z wymianą starego dźwigu na nowy o charakterystyce określonej w załączniku nr 8 do niniejszego SIWZ, wraz z wykonaniem prac budowlanych związanych z demontażem istniejącego dźwigu, remontem szybu i maszynowni, dostawą i montażem nowego dźwigu, wykonaniem instalacji elektrycznych i telefonicznych, wykonaniem dokumentacji projektowo-montażowej dźwigu i powykonawczej. Dźwig jak również wszystkie elementy, podzespoły i zamontowane wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, a ich data produkcji nie może być dłuższa niż 12 miesięcy. Zamawiający posiada zgłoszenie do wykonania robót budowlanych. - Dobór dźwigu do istniejącego szybu, - Opracowanie dokumentacji montażowej wymiany, - Demontaż istniejącego dźwigu, - Dostawa nowego dźwigu osobowego, - Montaż nowego dźwigu osobowego, - Pomiary elektryczne, - Doprowadzenie przewodu telefonicznego na potrzeby łączności alarmowej ze służbami ratowniczymi - Rozruch, próby, regulacje, - Roboty budowlane towarzyszące montażowi (posadzki, tynki, malowanie), - Opracowanie dokumentacji techniczno- ruchowej (DTR) na potrzeby Urzędu Dozoru Technicznego, - Przeprowadzenie oceny zgodności z Jednostkę Notyfikowaną, - Przygotowanie dźwigu i udział w czynnościach rejestracji i dopuszczeniu dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego, - Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Szczegółowy opis i zakres prac do wykonania zawiera załączony kosztorys ofertowy –załącznik nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 8 do SIWZ – Projekt budowlano-wykonawczy i załącznik nr 9 do SIWZ-STWiORB. 2.2.Dźwig osobowy ma być przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich z osobą towarzyszącą, w tym na wózkach elektrycznych. 2.3.Wykonawca zobowiązany jest: - dostarczyć zamawiającemu dokumentację techniczno-ruchową dźwigu (DTR), zawierającą instrukcję obsługi, instrukcję konserwacji i eksploatacji w języku polskim, - wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego, - przeszkolenie wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu oraz awaryjnego uwalniania osób i towarów potwierdzone protokołem. 2.4. Całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi być zgodny i spełniać wymogi norm bezpieczeństwa i przepisów PN-EN 81-20 i PN-EN 81- 50. 4.Ogólne wymagania dotyczące robót: 4.1.Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego. Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 4.2.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy ( Dz. U. z 2016r. , poz. 1666 z późn. zm. ) osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z demontażem i montażem windy, instalacją i uruchomieniem windy oraz z pracami wykończeniowymi. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób wykonujących ww. zakres prac. Uwaga! Za niezrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa z § 3 ust. 3 umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 1000,00 zł brutto. 4.3.Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę winno trwać przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział przy realizacji zamówienia. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 4.4. Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 - tekst jednolity). 4.5.Zamawiający wymaga , aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 4.6.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia stanowiący załącznik do umowy. W przypadku gdy upłyną lub upłynie termin ważności polisy ubezpieczeniowej OC, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu aktualnego ubezpieczenia na okres obowiązywania umowy. 4.7 Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia prac w sposób jak najmniej utrudniający użytkowanie budynku. 4.8. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w Rozdziale III pkt 4.2. SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę : 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ , 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 cz. I i II do SIWZ, 3) wypełniony kosztorys ofertowy wg załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 3.2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy , który złożył ofertę –przekazuje Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu . A w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 6 - do SIWZ. 3.3. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ( na wezwanie ) , którego oferta została najwyżej oceniona : 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, z zastrzeżeniem pkt 3.10. - 3.13 SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 2.1.a. SIWZ wg załącznika nr 5 do SIWZ 2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniu, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , uprawnień , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 2.1.b. SIWZ wg załącznika nr 4 do SIWZ 3) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty , o których mowa w pkt 2.5.3 SIWZ , o ile Wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego, 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.4. Jeżeli Wykonawca , wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w pkt 2.1 SIWZ polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów na zasadach w art. 22a ustawy Pzp, a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 3.1.2) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby. 3.5. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, którzy nie są podmiotami , o których mowa w pkt 3.4. SIWZ , a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 3.1.2) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenie tych Podwykonawców . 3.6. Z treści dokumentów i oświadczeń , o których mowa w pkt 3.1 -3.5. SIWZ musi wynikać jednoznacznie , iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione. 3.7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3.3.3) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.8. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.7.SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , zgodnie z wymaganiami pkt 3.7. SIWZ. 3.9. Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów: a. Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający, b. Formularz oferty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę. Zaistniałe w załącznikach różnice lub błędy nie mające wpływu na treść oferty nie będą skutkować odrzuceniem oferty, c. Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty lub wykluczenie Wykonawcy z uwzględnieniem art. 26 ust. 2 i 3 PZP. 3.10. Dowodami, o których mowa w pkt 3.3.1). SIWZ, są: 3.10.1. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.10.2. w przypadku zamówień na roboty budowlane – inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 3.10.1. SIWZ; 3.10.3. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt .3.10.1. SIWZ; 3.12. W przypadku, gdy roboty budowlane, dostawy lub usługi wskazane w wykazie , o którym mowa w pkt 3.3.1). SIWZ , zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego , Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt.3.10.SIWZ; 3.13.W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 3.3.1) SIWZ budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika, że zamówienia nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów, bezpośrednio Zamawiającemu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach