Przetargi.pl
Wymiana wewnętrznych żaluzji okiennych – verticale na rolety plisowane w budynku biurowym Nadleśnictwa Garwolin

NADLEŚNICTWO GARWOLIN ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Miętne, ul. Główna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NADLEŚNICTWO GARWOLIN
    ul. Główna 3
    08-400 Miętne, woj. mazowieckie
    REGON: 012567163
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://garwolin.warszawa.lasy.gov.pl/nadlesnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wewnętrznych żaluzji okiennych – verticale na rolety plisowane w budynku biurowym Nadleśnictwa Garwolin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Wymiana wewnętrznych żaluzji okiennych – verticalena rolety plisowane w budynku biurowym Nadleśnictwa Garwolin.”2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera STWIORB załącznik nr 3 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówieniazałącznik nr 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421145-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 260,00 zł przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środkówna konto Zamawiającego.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego w Pekao S.A. I/O nr rachunku: 66 1240 2728 1111 00003979 56032) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (zzastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) - wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginałgwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na Platformie e-Zamówienia.3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcęwnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia:1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory dotyczące gwarancji/poręczeń będąrozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści tych dokumentów musi wszczególności jednoznacznie wynikać:1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądaniezamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa wart. 98 ust. 6 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności,2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowioświadczenia o zwolnieniu wadium. W związku z powyższym zaleca się aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adrespoczty elektronicznej, na który należy przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.7. W formularzu oferty należy wpisać nr rachunku, na które zamawiający ma zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.8. Jeżeli Wykonawca nie wskaże nr rachunku, o którym mowa w pkt 7, wadium zostanie zwrócone na rachunek, z któregowpłynęło.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach