Przetargi.pl
Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania. Budynek Ośrodka Terapii Uzależnień w Smażynie.

Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-142 Gdańsk, ul. Zakopiańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3202957 , fax. 58 6835129
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień w Gdańsku
    ul. Zakopiańska 37
    80-142 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3202957, fax. 58 6835129
    REGON: 19185470000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wotu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania. Budynek Ośrodka Terapii Uzależnień w Smażynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku ośrodka terapii uzależnień w Smażynie należącego do Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnień w Gdańsku, zgodnie z ofertą Wykonawcy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, wymiany wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w istniejącym budynku Ośrodka Terapii Uzależnień w Smażynie. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację istniejącej instalacji centralnego ogrzewania z przystosowaniem obiektu do potrzeb Ośrodka Terapii Uzależnień. 3. Projekt budowlany służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty w niżej wymienionym zakresie. Projekt budowlany określa rodzaj i zakres robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W celu oceny i uwzględnienia w ofercie i w projekcie pełnego zakresu wszystkich prac oraz innych świadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia i uwzględnienia wszelkich niezbędnych kosztów z tym związanych. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej. 4. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego zaprojektowania i wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji w terenie poniesie Wykonawca. 5. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązany będzie do zawarcia we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji prac składających się na przedmiot zamówienia na kwotę zaoferowaną w ofercie i utrzymać ich ważność przez cały okres obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach