Przetargi.pl
Wymiana uszkodzonych słupów trakcyjnych i trakcyjno - oświetleniowego na ul. Wojska Polskiego i ul. Toruńskiej na wysokości ul. Babia Wieś w Bydgoszczy.

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 85-830 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5822723 , fax. 052 5822363
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej
    ul. Toruńska 174a 174a
    85-830 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5822723, fax. 052 5822363
    REGON: 09047697100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana uszkodzonych słupów trakcyjnych i trakcyjno - oświetleniowego na ul. Wojska Polskiego i ul. Toruńskiej na wysokości ul. Babia Wieś w Bydgoszczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art.2 ust.8 UPZP ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ - dalej UPB, polegające na wykonaniu montażu i demontażu uszkodzonych słupów sieci trakcyjnej skompensowanej i płaskiej oraz osprzętu sieciowego na fragmentach czterech odcinków o następujących numerach 503, 703, 704, i 705 o łącznej długości części remontowanej około 1500 m (tor pojedynczy). Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty, stanowiące integralną część SIWZ: 1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ, 2. dokumentacja projektowa oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 3. wzór kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiar robót, 4. wzór umowy. Dokumenty wymienione w pkt. 1-4 stanowią załączniki do SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.zdmikp.bydgoszcz.pl, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452341265
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 10.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 UPZP, tj.: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone należytym wykonaniem, w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. 1) wykonaniem minimum jednego zamówienia obejmującego montaż 500 mb sieci trakcyjnej skompensowanej toru pojedynczego i 300 mb sieci płaskiej toru pojedyńczego, 2) wykonaniem minimum jednego zamówienia obejmującego montaż 2 słupów typu HEB służących do naprężeń sieci trakcyjnej oddzielnie dla przewodu jezdnego i oddzielnie dla liny nośnej. Warunek uważa się za spełniony łącznie (ww. zakres zrealizowany w jednym zadaniu) i oddzielnie (ww. zakres tj.: pkt. 1), 2) zrealizowany w odrębnych zadaniach). 2. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym minimum sprzętem specjalistycznym (w liczbie i wydajności) gwarantującym przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca na dzień składania ofert nie musi dysponować ww. potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, wystarczy, że w sytuacji gdy go nie posiada, zawarł pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego na podstawie którego będzie dysponował ww. potencjałem na dzień realizacji zamówienia. 3. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: 1) kierownikiem budowy legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dopuszcza się ograniczone), wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 nr 83 poz. 578). 2) jedną osobą z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), legitymującą się świadectwem kwalifikacyjnym D do wykonywania pracy na stanowisku dozoru dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: - o napięciu znamionowym min. 1 kV, - elektrycznej sieci trakcyjnej, 3) trzema osobami z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), legitymującymi się świadectwem kwalifikacyjnym E do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: - o napięciu znamionowym min. 1 kV, - elektrycznej sieci trakcyjnej. Wykonawca na dzień składania ofert nie musi dysponować osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia, wystarczy, że zawarł pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie którego będzie nimi dysponował na dzień realizacji zamówienia. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 800 000,- (słownie: osiemset tysięcy 00/100) PLN 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 500.000,00 (słownie: pięćset tysięcy 00/100) PLN. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium /spełnia/nie spełnia/, na podstawie dokumentów lub oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty. 2.Wykonawca winien dołączyć do oferty wymagane dokumenty i oświadczenia opisane w pkt. 11 SIWZ, potwierdzające spełnienie warunków udziału określonych w pkt. 10.1 SIWZ. 3. Zamawiający oceniając spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dołączonych do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów, będzie postępował i wykonywał czynności zgodnie z zasadami określonymi w UPZP. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1. warunki udziału określone w pkt. 10.1.1. do 10.1.4. SIWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie w związku z tym oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych na podstawie art. 22 UPZP oraz wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie ww. warunków składa pełnomocnik do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. warunek udziału określony w pkt. 10.1.5. SIWZ każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia oddzielnie w związku z tym, każdy z wykonawców składa oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1 Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2. na potwierdzenie warunku Nr 1 (opisanego w pkt. 10.1.1 SIWZ): 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem zakresu rzeczowego potwierdzającego spełnienie warunku udziału określonego w pkt. 10.1.1. SIWZ oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego) 2)dokumenty potwierdzające (np. referencja, protokół odbioru końcowego robót), że roboty budowlane przedstawione, w ww. wykazie zostały wykonane należycie. 3. na potwierdzenie warunku Nr 2 (opisanego w pkt. 10.1.2 SIWZ): 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ) 4. na potwierdzenie warunku Nr 3 (opisanego w pkt. 10.1.3 SIWZ): 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wg wzoru Zamawiającego), 2) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dopuszcza się ograniczone) 3)świadectwo kwalifikacyjne D wydane przez właściwą komisję kwalifikacyjną powołaną przez Prezesa URE, 4)świadectwa kwalifikacyjne E wydane przez właściwą komisję kwalifikacyjną powołaną przez Prezesa URE, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 11.1.4.1 SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. na potwierdzenie warunku Nr 4 (opisanego w pkt. 10.1.4 SIWZ): 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ) 6. na potwierdzenie warunku Nr 5 (opisanego w pkt. 10.1.5 SIWZ): 1) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 3) oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru Zamawiającego), (składając oświadczenie lub dokumenty stwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia należy brać pod uwagę przesłanki wykluczenia określone w art.24 ust.1 pkt. 1-9 UPZP, a także okoliczności wskazane w art. 24 ust. 2 pkt 1 UPZP. Każdy Wykonawca musi złożyć oświadczenie lub dokumenty właściwe dla formy prawnej prowadzonej działalności). 11.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty o których mowa w pkt. 11.1.6 SIWZ, zgodnie z przepisem § 2 rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane . ( Dz.U. z 2006r Nr 87, poz.605 z póżn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach