SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie ogłasza przetarg
- Adres: 26300 Opoczno, ul. Partyzantów
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 7544823, 44 7544822 , fax. 44 7544822
- Data zamieszczenia: 2017-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
ul. Partyzantów 30
26300 Opoczno, woj. łódzkie
tel. 44 7544823, 44 7544822, fax. 44 7544822
REGON: 30427200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalopoczno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wymiana urządzeń dźwigu osobowego w budynku A dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1). Demontaż istniejącego dźwigu - prace demontażowe związane z deinstalacją istniejacego dźwigu. 2). Wykonanie niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych w istniejącym szybie i maszynowni mających na celu ich dostosowanie do montażu nowego dźwigu, 3). Dostarczenie fabrycznie nowego dźwigu, jego rozładunek i przemieszczenie do miejsca jego montażu, 4). Wykonanie dokumentacji w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonanie uzgodnień i czynności odbioru technicznego, 5). Montaż dostarczonego dźwigu - prace montażowe związane z instalacja projektowanego dźwigu w istniejącym szybie. 6). Wykonanie prób technicznych i uruchomienie dźwigu, 7). Rejestrację dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego (na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego – koszty rejestracji ponosi Zamawiający), 8). Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji dźwigu (w szczególności dokumentacji techniczno - ruchowej i instrukcji eksploatacji), 9) .Przeszkolenie wyznaczonego personelu Zamawiającego w zakresie funkcjonowania komunikacji awaryjnej i postępowania w zakresie uwalniania osób uwięzionych w kabinie, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia wg wzoru na zał. nr 2 oraz zał. nr 3 do SIWZ dotyczące tych podmiotów. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia wg wzoru na zał. nr 2 oraz zał. nr 3 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia, zgodnie z zapisami art. 25a ust. 65. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy złożyć zgodne z Załącznikiem nr 7 do SIWZ wraz z ofertą. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający, jeżeli nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w ust. 3 zażąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresu i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia ,zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu składane są w formie przewidzianej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016r. poz. 1126). Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu na zasobach lub sytuacji, którego wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują (bez wezwania) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Toksykologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osjakowie w ramach zadania inwestycyjnego/grantu pn. „Osjaków – Gmina dostępna dla wszystkich”
Dodano: 2023-06-09 - „MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO UL. PABIANICKA 17/19 W BEŁCHATOWIE Z UWZGLĘDNIENIEM WYMAGAŃ DOSTĘPU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH” - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2020-06-03 - Wymiana całości urządzeń windy szpitalnej w Pawilonie Administracyjno - Leczniczym SPZOZ w Wieluniu z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych - 1 szt. dla SPZOZ w Wieluniu.
Dodano: 2020-05-07 - MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO UL. PABIANICKA 17/19 W BEŁCHATOWIE Z UWZGLĘDNIENIEM WYMAGAŃ DOSTĘPU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2020-04-08 - Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.
Dodano: 2020-03-31 - Wymiana dźwigu do transportu osób niepełnosprawnych w tym osób na łóżkach szpitalnych w budynku głównym Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2019-09-19 - Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.
Dodano: 2019-08-21 - Dostawa, montaż i uruchomienie 2 wind hydraulicznych dostosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynkach położonych w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 168 (powt.)
Dodano: 2018-08-10 - Dostawa, montaż i uruchomienie 2 wind hydraulicznych dostosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynkach położonych w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 168
Dodano: 2018-07-24