Przetargi.pl
WYMIANA STROPÓW PODWIESZANYCH ORAZ UTWORZENIE STANOWISKA WYDAWANIA NARZĘDZI STERYLNYCH W CENTRALNEJ STERYLIZATORNI W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM im. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE. SP.Z O.O OSIEDLE ZŁOTEJ JESIENI 1.

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 64 68 502 , fax. 12 64 68 930
  • Data zamieszczenia: 2015-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    os. Złotej Jesieni 1 1
    31-826 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 64 68 502, fax. 12 64 68 930
    REGON: 12118869400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA STROPÓW PODWIESZANYCH ORAZ UTWORZENIE STANOWISKA WYDAWANIA NARZĘDZI STERYLNYCH W CENTRALNEJ STERYLIZATORNI W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM im. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE. SP.Z O.O OSIEDLE ZŁOTEJ JESIENI 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót budowlano instalacyjnych został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 1 specyfikacji. Zakres prac budowlano-instalacyjnych obejmuje w szczególności: a) demontaż starego sufitu podwieszanego metalowego wraz ze starym oświetleniem; b) wykonanie sufitów podwieszanych kasetonowych, szczelnych; c) wykonanie nowej instalacji elektrycznej dla oświetlenia; d) montaż nowego oświetlenia sufitowego; e) dostosowanie istniejącej instalacji odciągu gazów ze sterylizatora - podniesienie fragmentu instalacji; f) dostosowanie istniejącej instalacji wentylacji (kanały wentylacyjne) - podniesienie fragmentu instalacji (jeśli jest to konieczne); g) wykończenie ścian po podniesieniu sufitu; h) montaż zabudowy aluminiowej lekkiej z oknem podawczym oraz drzwiami; i) montaż na nowym stropie istniejącej instalacji p. poż. j) prace porządkowe. Zakres prac projektowych: a) Dokumentacja powykonawcza robót budowlanych oraz instalacyjnych wszystkich modernizowanych pomieszczeń. b) Wykonawca sporządzi wielobranżową dokumentację powykonawczą w liczbie 3 egzemplarzy w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej w z podziałem w wersji edytowalnej (również w wersji cyfrowej AutoCad) i nieedytowalnej (PDF). c) Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w zakresie robót: i. budowlanych; ii. instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji; iii. instalacji elektrycznej; iv. instalacji p. poż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrydygier.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach