Przetargi.pl
Wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 5 części)

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2018-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 5 części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 5 części: część 1 - POK 1 - obejmująca 34 nieruchomości, część 2 - POK 2 - obejmująca 52 nieruchomości, część 3 - POK 3 - obejmująca 34 nieruchomości, część 4 - POK 4 - obejmująca 27 nieruchomości, część 5 - POK 5 - obejmująca 20 nieruchomości. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: a) Opracowanie dokumentacji projektowej na wymianę stolarki okiennej lub drzwiowej – dla wskazanych adresów. b) Uzyskanie wszelkich, niezbędnych pozwoleń, decyzji i uzgodnień (w tym pozwolenia na budowę, pozwolenia konserwatorskiego). c) Opis przedmiotu zamówienia dla część III: ul. Stary Rynek 89/90 m 4, ul. Ślusarska 14 m 13 zawiera pozwolenia MKZ oraz dokumentację projektową. d) Przedmiary robót oraz STWiOR - załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 35.500,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy pięćset zł 00/100), w tym dla części: 1) I – 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł 00/100), 2) II – 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł 00/100), 3) III – 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100), 4) IV – 8.500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset zł 00/100), 5) V – 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł 00/100). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta. W tytule przelewu należy wskazać numer części, na jaką zostało wniesione wadium. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 13.2, 13.3, 13.8, 13.9 SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 13.2, 13.3, 13.8, 13.9 SIWZ. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt 13.8 SIWZ przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 13.8 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach