Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w nieruchomościach

Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" ogłasza przetarg

  • Adres: 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11/8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6847601 , fax. 042 6847576
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód"
    ul. Lubelska 9/11/8 9/11/8
    93-129 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6847601, fax. 042 6847576
    REGON: 47056492200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: anwschod.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w nieruchomościach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki okiennej - drewnianej (typu: skrzynkowego i zespolonego) na stolarkę z PCV typu jednoramowego wykonanej z profilu pięciokomorowego z zachowaniem dotychczasowego podziału wraz z parapetami wewnętrznymi wykonanymi z PCV o grubości min. 20 mm z wykończeniami bocznymi oraz parapetami zewnętrznymi wykonanymi z blachy ocynkowanej o grubości min. 0,6 mm w 23 nieruchomościach o powierzchni: o wymiana okien po skrzynk. - 2,1172 m2, o wymiana okien pozostałych - 117,13 m2, o wymiana parapetów wew. - 7,29 mb, o wymiana parapetów zew. - 51,16 mb, - zgodnie z dokumentacją techniczną: o wykazem stolarki okiennej do wymiany - zał. nr 1 do SIWZ, o specyfikacją techniczną robót związanych z wymianą stolarki okiennej wraz z rysunkami okien i wykazem ilości zamontowania nawiewników w stolarce - zał. nr 2 do SIWZ, 2/ W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a/ dokonania własnego pomiaru kontrolnego istniejącej stolarki okiennej przed zleceniem produkcji okien, b/ wykucia istniejącej stolarki drewnianej, c/ wykucia istniejących parapetów wewnętrznych drewnianych oraz zewnętrznych blaszanych, d/ wywozu na wysypisko materiałów z rozbiórki, e/ dostawy wykonanej stolarki wraz z parapetami do miejsca montażu, f/ montażu stolarki okiennej z PCV oszklonej - zgodnie z uzyskanymi pomiarami z zachowaniem podziału okna zgodnym ze stanem istniejącym oraz rysunkami stolarki, wymagania dotyczące stolarki okiennej z PCV: - typ jednoramowy, - profil pięciokomorowy z PCV, o grubości profilu 70 mm, z pełnego surowca w kolorze białym, grubości ścianek w klasie B (2,5 mm zewn. 1,5 mm wewn), (w przypadku ościeżnic montowanych w otworach, których górna krawędź znajduje się w linii sufitu, wskazane jest zastosowanie ościeżnicy z poszerzonym górnym pasem), - wzmocnienie ram (ościeżnic i skrzydeł) na całej szerokości i wysokości - ze stali ocynkowanej w kształcie litery U, - okucia obwiedniowe z systemem mikrowentylacji, - skrzydła okienne rozwieralno-uchylne i uchylne, - uszczelki czarne lub szare, - szyba zespolona, termoizolacyjna, o współczynnku przenikalności cieplnej K-1,0 W/m2*K, - przenikalność cieplna całego okna =1.2-1.5 W/m2*K, - przenikalność akustyczna 31-33 dB, - jedno okno w pomieszczeniu winno być wyposażone dodatkowo w nawiewnik mechaniczny (ilość nawiewników podano w zał. Nr 2 do SIWZ), - ościeżnica każdego okna winna być wyposażona w profil lub listwę do montażu parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - nie dopuszcza sie profilu PCV z recyklingu, - w celu zapewnienia jednolitego wygladu stolarki, okna powinny posiadać krawędzie i listwy zaokrąglone, g/ montażu parapetów wewnętrznych wykonanych z PCV, komorowych w kolorze białym (ewentualnie w kolorze marmurku) o grubości min.20 mm z wykończeniami bocznymi - zgodnie z uzyskanymi własnymi pomiarami, h/ montażu parapetów zewnętrznych wykonanych z blachy ocynkowanej o grubości 0,6 mm wraz z kapinosem i wykończeniami bocznymi - zgodnie z uzyskanymi własnymi pomiarami, i/ obróbki ościeży okiennych, naprawy uszkodzeń: tynku oraz muru w obrębie otworów, w przypadku otworów okiennych z węgarkami - wyrównanie ościeży przez doklejenie cienkiej warstwy styropianu i wykończenie płytą kartonowo - gipsową, 3/ W ramach zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy: a/ okresu gwarancji na wykonane roboty min. 60 miesięcy, b/ wykonywania robót zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r.(Dz.U. nr 47 poz. 401) oraz obowiązujacymi przepisami p.poż., c/ odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót, d/ zachowania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikająace mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych, e/ stosowania materiałów budowlanych dopuszczonych do stosowania w budownictwie w oparciu o odpowiednie przepisy, f/ przedstawienia dokumentów o jakości zastosowanych materiałów: certyfikatów, oceny zgodności z normami, atestów, aprobat technicznych, g/ prowadzenia robót przy udziale inspektora nadzoru wyznaczonego przez Zamawiającego, 4/ Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art.22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art.24 Ustawy; 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1a i 1d wymagane jest prowadzenie działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, który należy potwierdzić dokumentami i oświadczeniami. Ocena spełnienia w/w warunku /spełnia, nie spełnia/ nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V specyfikacji, b) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1b każdy Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał technicny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz dokumenty, które potwierdzają spełnienie tego warunku. Ocena spełnienia w/w warunku /spełnia, nie spełnia/ nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V specyfikacji, c) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1c każdy Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz dokumenty, które potwierdzają spełnienie tego warunku. Ocena spełnienia w/w warunku /spełnia, nie spełnia/ nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V specyfikacji,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Warunki szczegółowe określone dla punktu IV 2a SIWZ - do ofert należy załączyć: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b/ oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków i opłat na Urząd Skarbowy oraz składek na ZUS lub KRUS; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wyszczególnione w punkcie V.1.1. muszą być zlożone przez każdy podmiot. 1.2. Warunki szczegółowe określone dla punktu IV 2b SIWZ - do ofert należy załączyć: a/ dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę bądź kierownika robót (oświadczenie kierownika robót o wykonywaniu usług nadzoru na rzecz Wykonawcy) uprawnień budowlanych - zgodnie z RMTiB z dnia 28.04.2006 r. (Dz. U. Nr 83 z 2006 r., poz. 578) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Roz. 4 § 17; b/ aktualne zaświadczenie o przynależności do O.I. Inż. Bud. osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót; c/ wykaz osób, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (co najmniej: trzech pracowników budowlanych w zawodach: murarz-tynkarz, montażysta) zał. nr 3 do SIWZ; d/ wykaz zamówień budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu wyrażające się tym, że jako główny Wykonawca budowlany wykonał co najmniej jedno przedsięwzięcie budowlane o charakterze i trudności wykonania takie samo jak zamówione roboty na kwotę min. 20 000,00 zł - zał. nr 4 do SIWZ; e/ zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia robót ogólnobudowlanych będących przedmiotem zamówienia lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych robót wykazanych w załączniku nr 4 do SIWZ; f/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust. 1 i art 24 ustawy - zał. nr 5 do SIWZ; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wyszczególnione w punkcie V.1.2 f. muszą być złożone przez każdy podmiot. 1.3. Warunki szczegółowe określone dla punktu IV 2c SIWZ - do ofert należy załączyć: a/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 100 000,00 zł, w przypadku załączenia dokumentu na okres krótszy niż termin zamówienia, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia; b/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i art 24 ustawy - zał. nr 5 do SIWZ; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wyszczególnione w punkcie V.1.3 b muszą być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anwschod.republika.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach