Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na dwie części.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Dobrzecka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 598 55 00 , fax. 62 598 55 01
  • Data zamieszczenia: 2019-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Dobrzecka 18
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 598 55 00, fax. 62 598 55 01
    REGON: 25052391600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na dwie części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wymiana stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na dwie części: Część 1: Wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w lokalach mieszkalnych i klatkach schodowych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Kaliszu. Część 2: Wymiana stolarki okiennej na stolarkę drewnianą a w lokalach mieszkalnych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Kaliszu. 2. Zakres rzeczowy usługi objęte niniejszym postępowaniem obejmuje między innymi: 1) demontaż starej stolarki oraz parapetów (wewnętrznych i zewnętrznych) z wyniesieniem na środek transportowy, 2) dostawę i montaż nowej stolarki, parapetów (wewnętrznych i zewnętrznych), 3) naprawę uszkodzonych ościeży - wewnętrznych i zewnętrznych, 4) dostawa i montaż nawiewników okiennych regulowanych w oknach wskazanych przez Zamawiającego, 5) wywóz zdemontowanej stolarki, parapetów oraz ewentualnego gruzu powstałego przy wymianie, wraz z utylizacją, 6) doprowadzenie miejsca wykonania robót do stanu porządkowego przed ich rozpoczęciem - niezwłocznie po ich zakończeniu (tj. wykonanie niezbędnych robót porządkowych w lokalu i na terenie przyległym), 7) przewidywana ilość stolarki do wymiany: - część 1: 113 sztuk o łącznej powierzchni 265,36 m2, - część 2: 21 sztuk o łącznej powierzchni 59,42 m2, 8) przewidywana ilość parapetów wewnętrznych do wymiany: - część 1: 108 sztuk o łącznej długości 149,70 mb, - część 2: 19 sztuk o łącznej długości 29,20 mb; 9) przewidywana ilość parapetów zewnętrznych do wymiany: - część 1: 108 sztuk o łącznej długości 149,70 mb, - część 2: 19 sztuk o łącznej długości 29,20 mb; 10) przewidywana ilość nawiewników powietrza do montażu: - część 1: 29 sztuk, - część 2: 3 sztuki, 3. Wymagania dotyczące stolarki: 1) dla części 1 zamówienia: a) profile minimum 5-komorowe o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż U=1,0 (W/m2xK), b) rama i skrzydła grubość profilu minimum 70 mm, c) ramy i skrzydła w kolorze białym, d) uszczelki EPDM, e) okucia obwiedniowe, f) kształtowniki z wysokoudarowego PCV, g) kolor okien – biały, h) okna rozwieralne i uchylne-rozwieralno, przynajmniej 1 skrzydło w oknie winno być rozwieralno-uchylne z funkcją mikrowentylacji uruchamianej za pomocą klamki (w oknach dwurzędowych oknem rozwierlano-uchylnym musi być jedno z dolnych skrzydeł), i) szyby zespolone podwójnie oszklone, j) nawiewniki sterowane ręcznie o maksymalnym przepływie nie mniejszym niż 25 m3/h, kolor biały, k) nawiewnik winien posiadać okap zewnętrzny tj. kasetę zapobiegającą przedostawaniu się opadów atmosferycznych, l) parapety wewnętrzne komorowe z tworzywa sztucznego w kolorze białym, wyposażone w dwie nakładki na końcach, m) parapety zewnętrzne z blachy stalowej ocynkowanej lakierowanej proszkowo, wyposażone w dwie nakładki na końcach, n) wszystkie materiały użyte do produkcji stolarki muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne, o) stolarka PCV winna być wzorowana na stolarce istniejącej, przy za chowaniu obecnego kształtu, formy i podziałów, w oparciu o rysunki (szkice) załączone przez Zamawiającego (zał. nr 8 do SIWZ – Wykaz stolarki przewidzianej do wymiany). 2) dla części 2: a) Odtworzenie istniejącej stolarki okiennej z zachowaniem kształtów, podziałów o profili – rekonstrukcja z natury (stolarka w budynkach zlokalizowanych na terenie podległym ochronie konserwatorskiej, nie objęta opracowaniem projektowym), b) odtworzenie stolarki okiennej istniejącej w budynkach indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie z opracowaniami projektowymi, c) stolarka okienna drewniana jednoramowa z drewna klejonego w kolorze białym, d) stolarka rozwieralna i rozwieralno - uchylna, przynajmniej 1 skrzydło dolne w oknie winno być rozwieralno - uchylne z funkcją mikrowentylacji uruchamianej za pomocą klamki, e) okucia obwiedniowe, f) całe okno o współczynniku przenikania ciepła U=1,0 W/(m2xK), g) nawiewniki (montowane w oknach wskazanych przez Zamawiającego) automatyczne, w górnym ramiaku okna, h) wszystkie materiały użyte do produkcji stolarki muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne, i) parapety wewnętrzne komorowe z tworzywa sztucznego lub drewna klejonego w kolorze białym, wyposażone w dwie nakładki na końcach, szer. ok.30-35 cm (uwaga szerokość parapetów dostosować do istniejących szerokości ścian), j) parapety zewnętrzne z blachy stalowej ocynkowanej, blachy stalowej ocynkowanej lakierowanej proszkowo lub z blachy tytanowo-cynkowej, wyposażone w dwie nakładki na końcach, szer. ok. 25-35 cm. k) wszystkie materiały użyte do produkcji stolarki muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. l) stolarka winna być wzorowana na stolarce istniejącej, przy za chowaniu obecnego kształtu, formy i podziałów, w oparciu o rysunki (szkice) załączone przez Zamawiającego (zał. nr 9 do SIWZ – Wykaz stolarki przewidzianej do wymiany). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ i załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części: dla części 1: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) dla części 2: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w wysokości przewidzianej dla części, której dotyczy składana przez niego oferta. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, może wnieść wadium osobno dla każdej części, jak i łącznie z wyraźnym zaznaczeniem jakich części wniesione wadium dotyczy. 3. Formę wniesienia wadium Wykonawca może wybrać spośród form przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.2. Wykonawca może złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 wraz z ofertą w przypadku, gdy nie należy do żadnej grupy kapitałowej, co znajdzie odzwierciedlenie w treści składanego oświadczenia. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienie) wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach