Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku Wydziału Sztuk Pięknych przy ul. Sienkiewicza 30/32 w Toruniu.

Uniwersytet Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Gagarina
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 114 010 , fax. 566 542 944
  • Data zamieszczenia: 2016-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
    ul. Gagarina 11
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 114 010, fax. 566 542 944
    REGON: 132400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku Wydziału Sztuk Pięknych przy ul. Sienkiewicza 30/32 w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku Wydziału Sztuk Pięknych przy ul. Sienkiewicza 30/32 w Toruniu. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 1) część 1 zamówienia obejmuje elewację: północną, część zachodniej, południową (sala gimnastyczna), południową; 2) część 2 zamówienia obejmuje elewację: wschodnią, północną wewnętrzną. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna zawarta w Załączniku nr 8 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym, odpowiednio do danej części zamówienia, Załącznik nr 6a lub 6b do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w odniesieniu do jednej lub dwóch części zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy, aby osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia czynności wskazane w przedmiarach robót były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 1) dla części 1 zamówienia – 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy, 00/100 złotych); 2) dla części 2 zamówienia – 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy, 00/100 złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach