Miasto Inowrocław ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
- Data zamieszczenia: 2019-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
ul. F. D. Roosevelta 36
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
REGON: 59636900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej (214 szt.) w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia w tym: Cz.1 - wymiana 62 szt. okien; Cz.2 - wymiana 84 szt. okien ; Cz.3 - wymiana 68 szt. okien . Wykaz stolarki okiennej do wymiany, z podziałem na 3 części jw. stanowi zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zakres robót obejmuje: 1) demontaż stolarki okiennej drewnianej przeznaczonej do wymiany i jej utylizacja, 2) montaż nowych okien PCV z profili min. 5-komorowych, z szybą o współczynniku przenikalności min. k=1,0, w kolorze białym; 3) montaż w każdym oknie nawiewnika o przepływie powietrza 40m3/h; 4) montaż wewnętrznych i zewnętrznych parapetów PCV (kolor biały). Ofertę można składać na dowolną liczbę części. 3.Zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1) wykonał ostrożnie demontaż, wywiózł materiały rozbiórkowe do utylizacji; 2) dokonał pomiaru stolarki okiennej przed rozpoczęciem jej produkcji; 3) w czasie trwania robót zabezpieczył pomieszczenia folią; 4) wykonywał przedmiot zamówienia zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz wykaz stolarki okiennej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej wraz z montażem rolet wewnętrznych od strony południowej w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Toruniu przy ul. Szosa Chełmińska 34/36
Dodano: 2023-05-30 - Remont węzłów sanitarnych oraz pomieszczeń w budynku nr 17 oraz remont budynku nr 34 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy - sprawa nr: 30/2020
Dodano: 2020-05-08 - Wykonanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” remontu budynku nr 1 wraz z zagospodarowaniem terenu w kompleksie wojskowym przy ul. Królowej Jadwigi w Brodnicy - sprawa nr 73/2019
Dodano: 2019-07-15 - Wykonanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” remontu budynku nr 1 wraz z zagospodarowaniem terenu w kompleksie wojskowym przy ul. Królowej Jadwigi w Brodnicy - sprawa nr 51/2019
Dodano: 2019-06-17 - Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy - sprawa nr 34/2019
Dodano: 2019-05-22 - Prace konserwatorsko-restauratorskie przy stolarce okiennej Pałacu w Lubostroniu, Etap II
Dodano: 2019-05-15 - REMONT BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. CZWARTAKÓW 1 W BRODNICY - SPRAWA NR 5/2019
Dodano: 2019-04-03 - „Wykonanie i montaż drzwi wejściowych do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. P.F. Roosevelta 36-38 w Inowrocławiu”
Dodano: 2018-09-21 - Wymiana stolarki okiennej w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia
Dodano: 2018-09-20 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 12 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. CZWARTAKÓW 3 W GRUDZIĄDZU - sprawa nr 63/2018
Dodano: 2018-06-22