Przetargi.pl
wymiana stolarki okiennej oraz montaż rolet materiałowych w budynku Urzędu Skarbowego w Nowej Soli przy ul. Stanisława Staszica 1

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-454 Zielona Góra, ul. Generała Władysława Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 68 4560700 , fax. 68 456 07 01
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
    ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
    65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. +48 68 4560700, fax. 68 456 07 01
    REGON: 001020884
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana stolarki okiennej oraz montaż rolet materiałowych w budynku Urzędu Skarbowego w Nowej Soli przy ul. Stanisława Staszica 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiot zamówienia: wymiana stolarki okiennej oraz montaż rolet materiałowych w budynku Urzędu Skarbowego w Nowej Soli przy ul. Stanisława Staszica 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części (zadania): 1) Zadanie Nr 1 –Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Nowej Soli przy ul. Stanisława Staszica 1. Wykonanie całości robót budowlanych związanych z wymianą okien zabudowanych w ściankach elewacyjnych w budynku administracyjnym przy ul. Stanisława Staszica 1 w Nowej Soli. Zakres robót obejmuje wykonanie następujących prac : a) wymianę okien 10 szt., b) wymianę parapetów zewnętrznych ok 1 mb, c) wymianę parapetów wewnętrznych ok 1 mb, d) montaż nawiewników higrosterowanych- 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (w tym: Zestawienie stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych w budynku urzędu, Rzuty elewacji) oraz projekt umowy , do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Zadanie Nr 2 – Montaż rolet materiałowych dla 157 szt. okien w budynku Urzędu Skarbowego w Nowej Soli przy ul. Stanisława Staszica 1 a) montaż 342 sztuki rolet materiałowych wewnętrznych w kasetach , rolety wykonane z materiału trudnopalnego o gramaturze materiału min. 170 g/m2 w kolorystyce uzgodnionej z zamawiającym (z palety barw podstawowych). Prowadnice i kaseta w kolorze białym klejona do ramy okiennej. Montaż/ demontaż rolety nie może powodować naruszenia konstrukcji okna. Rolety zostaną zamontowane w oknach wskazanych przez Zamawiającego. Montaż rolet nie dotyczy okien wymienianych , objętych niniejszym postępowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (w tym: Zestawienie stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych w budynku urzędu, Rzuty elewacji) oraz projekt umowy , do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44221000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach