Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej oraz drzwi wewnętrznych wejściowych w zasobie AMW Oddział Regionalny Gdynia

Agencja Mienia Wojskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, Nowowiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 586 908 700 , fax. 586 908 701
  • Data zamieszczenia: 2019-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego
    Nowowiejska 26 A
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 586 908 700, fax. 586 908 701
    REGON: 01126394600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.eb2b.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej oraz drzwi wewnętrznych wejściowych w zasobie AMW Oddział Regionalny Gdynia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest wymiana stolarki okiennej na PCV oraz drzwi wewnętrznych wejściowych do lokali mieszkalnych należących do Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni. Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z zamontowanymi nawiewnikami dotyczy miejscowości Gdynia (3 szt.), Czarne ( 2 szt.),Hel (15 szt.) Słupsk (5 szt), Darłowo (3szt). 2. Wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych do lokali mieszkalnych dotyczy miejscowości: Gdynia (4 szt), Hel (2 szt) , Słupsk ( 1 szt). 3. Prace zawierają demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej oraz: 1) obsadzenie ościeżnic okiennych i drzwiowych wraz z uszczelnieniem pianką poliuretanową i silikonem zgodnie z warunkami montażu; 2) kotwienie ościeżnicy –na każdym stojaku ościeżnicy należy umieścić co najmniej 3 kotwy, przy ościeżnicach szerszych niż 100 cm kotwi się również nadproże; 3) przy wbudowywaniu drzwi należy zachować prawidłowe luzy montażowe pomiędzy ościeżnicą i otworem w ścianie, szerokość otworu w ścianie musi być większa o minimum 20 mm od szerokości a wysokość o 45 mm od wysokości drzwi (szczegółowe wymiary szczelin wg producenta), a także: a) zawieszenie skrzydeł wraz z regulacja; b) wykonanie i uzupełnienie tynków ościeży wewnętrznych do lica ściany; c) oczyszczenie powierzchni stolarki po jej montażu; d) montaż nowej stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w ilości szacunkowej 61,75 m2 z PCV, a montaż nawiewników w ilości szacunkowej 23 sztuki, e) montaż 7 szt. drzwi wewnętrznych wejściowych. 4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia każdemu lokatorowi, w którego lokalu mieszkalnym dokonano wymiany okien, instrukcji obsługi i użytkowania stolarki i nawiewnika oraz: a) dostarczenie Zamawiającemu protokołu odbioru stolarki podpisanego przez lokatora; b) wykonanie regulacji stolarki okiennej i drzwiowej; c) dokonanie dodatkowej jednej regulacji w czasie trwania okresu gwarancji na wniosek Zamawiającego. 5. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiaru robót, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót –stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.eb2b.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach