Przetargi.pl
„Wymiana stolarki okiennej na zasobach PTBS Sp. z o.o. w Polkowicach”

Gmina Polkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59100 Polkowice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
  • Data zamieszczenia: 2018-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
    Rynek 1
    59100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wymiana stolarki okiennej na zasobach PTBS Sp. z o.o. w Polkowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana stolarki okiennej na zasobach PTBS Sp. z o.o. w Polkowicach” w ramach zadania budżetowego pn. „Program działań na rzecz poszanowania energii”. Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane: a) wykonanie inwentaryzacji, pomiaru stolarki okiennej przewidzianej do wymiany, b) demontaż istniejącej stolarki okiennej, c) montaż nowej stolarki okiennej PCV oraz drewnianej dla okien połaciowych z zachowaniem podziału geometrycznego i odwzorowania jak w starej stolarce. Kolorystyka okien zgodnie z istniejącą stolarką okienną, d) roboty wykończeniowe ościeży okien e) roboty malarskie, f) naprawa elewacji zewnętrznej zniszczonej podczas montażu okien, g) naprawa i uzupełnienie tynków wewnętrznych ościeży oraz ich malowaniem, h) wywóz zdemontowanych okien oraz gruzu na składowisko na koszt Wykonawcy, i) utrzymanie bieżącej czystości podczas robót. Wytyczne Zamawiającego: Przy wymianie stolarki okiennej należy przewidzieć konieczność wykonania wszystkich robót towarzyszących wymianie stolarki m.in. demontaż i montaż obróbek blacharskich, okładziny ościeży okien połaciowych z płyt g-k, izolacji termiczne, folii dachowej oraz zdjęcie, a następnie położenie dachówek w obrębie wymienianego okna. Uzupełnienie izolacji cieplnej z wełny mineralnej wokół wymienianych okien połaciowych. Uzupełnienie okładziny z płyt g-k po wymianie okien połciowych – ościeża okienne okien połaciowych. Dwukrotne malowanie emulsyjne ościeży okien po wymianie okien. Zabezpieczenie podłóg folią na czas wymiany stolarki okiennej oraz robót malarskich. Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami takimi jak: a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, b) przedmiar robót z podziałem na części, c) zestawienie stolarki okiennej do wymiany Wykonawcy udzielą gwarancji jakości i rękojmi na całość przedmiotu umowy. Okres rękojmi będzie równy z okresem gwarancji jakości. Okres gwarancji jakości będzie wynosił od 2 do 5 lat – zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w ofercie. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć: - Deklaracje zgodności dla stolarki okiennej PCV i drewnianej w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421132-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W związku z zastosowaniem wynagrodzenia kosztorysowego do oferty należy załączyć kalkulację (kosztorys ofertowy) brutto ceny kosztorysowej sporządzoną zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika 4. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach