Przetargi.pl
„Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach Powiatowej Stacji Sanitarno –Epidemiologicznej w parterze budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 22 w Polkowicach”

Gmina Polkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76/847-41-26, , fax. 076 72 46 780
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
    Rynek 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76/847-41-26, , fax. 076 72 46 780
    REGON: 390647618
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach Powiatowej Stacji Sanitarno –Epidemiologicznej w parterze budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 22 w Polkowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w parterze budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 22 w Polkowicach” w ramach zadania budżetowego pn. „Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach gminnych”. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w pomieszczeniach Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w parterze budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 22 w Polkowicach, na działkach nr 1283/2, 188/1 i 194/1, obręb 0001 Polkowice – miasto i obejmują: 1) Wykonanie inwentaryzacji, pomiaru stolarki okiennej i drzwiowej przewidzianej do wymiany, 2) Demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej i drzwiowej drewnianej, 3) Montaż nowej stolarki okiennej aluminiowej i drzwiowej aluminiowej z zachowaniem podziału geometrycznego i odwzorowania jak w starej stolarce. Kolorystyka okien i drzwi zgodnie z istniejącą stolarką okienną, 4) Roboty wykończeniowe ościeży okien i drzwi, 5) Wymianę istniejących ceramicznych parapetów zewnętrznych na nowe, 6) Roboty malarskie, 7) Naprawa elewacji zewnętrznej zniszczonej podczas montażu okien i drzwi, 8) Naprawa i uzupełnienie tynków wewnętrznych ościeży oraz ich malowaniem, 9) Wywóz zdemontowanych okien i drzwi oraz gruzu na składowisko na koszt Wykonawcy, 10) Utrzymanie bieżącej czystości podczas robót. Przy wymianie stolarki okiennej i drzwiowej należy przewidzieć konieczność wykonania wszystkich robót towarzyszących wymianie stolarki budowlanej. Dwukrotne malowanie emulsyjne ościeży okien po wymianie okien. Zabezpieczenie podłóg folią na czas wymiany stolarki okiennej oraz robót malarskich. Ofertę należy przygotować na podstawie dokumentów przetargowych. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w art. 22a ustawy Pzp. 4. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach