Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych i usługowych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na 3 zadania: Zadanie nr 1: Proletariacka 9 m 6, Sobieskiego 26 m 78, Bema 91 m 90, Kopernika 7 m 55, Bema 89A m 60, Brukowa 26 m 10, Wierzbowa 29 m 27, Wierzbowa 29A m 17, Ogrodowa 2 m 10, Ogrodowa 2 m 8A, Ogrodowa 2 m 9. Zadanie nr 2: Barszczańska 6 m 25, Barszczańska 16 m 4, Barszczańska 10 m 18, Klepacka 2A m 15, Barszczańska 3 m 36, Barszczańska 14 m 27, Klepacka 2D m 12, Przędzalniana 4A m 3, Klepacka 2 m 5, Barszczańska 8 m 10, Klepacka 2 m 2, Klepacka 2D m 55, Barszczańska 3 m 53, Barszczańska 12 m 20, Przędzalniana 4A m 19, Barszczańska 5 m 99, Barszczańska 16 m 11, Barszczańska 5 m 104, Barszczańska 10 m 14, Św. Eliasza 3A m 57, ul. Bema 100D, Barszczańska 16 m 15, Barszczańska 16 m 23, Armii Krajowej 31 m 35, Barszczańska 2 kl. III. Zadanie nr 3: ul. Sienkiewicza 22.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, gen. J. Bema
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857479457 , fax. 857479483
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    gen. J. Bema 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857479457, fax. 857479483
    REGON: 200241074
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych i usługowych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na 3 zadania: Zadanie nr 1: Proletariacka 9 m 6, Sobieskiego 26 m 78, Bema 91 m 90, Kopernika 7 m 55, Bema 89A m 60, Brukowa 26 m 10, Wierzbowa 29 m 27, Wierzbowa 29A m 17, Ogrodowa 2 m 10, Ogrodowa 2 m 8A, Ogrodowa 2 m 9. Zadanie nr 2: Barszczańska 6 m 25, Barszczańska 16 m 4, Barszczańska 10 m 18, Klepacka 2A m 15, Barszczańska 3 m 36, Barszczańska 14 m 27, Klepacka 2D m 12, Przędzalniana 4A m 3, Klepacka 2 m 5, Barszczańska 8 m 10, Klepacka 2 m 2, Klepacka 2D m 55, Barszczańska 3 m 53, Barszczańska 12 m 20, Przędzalniana 4A m 19, Barszczańska 5 m 99, Barszczańska 16 m 11, Barszczańska 5 m 104, Barszczańska 10 m 14, Św. Eliasza 3A m 57, ul. Bema 100D, Barszczańska 16 m 15, Barszczańska 16 m 23, Armii Krajowej 31 m 35, Barszczańska 2 kl. III. Zadanie nr 3: ul. Sienkiewicza 22.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki okiennej i stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych i usługowych będących w zasobach ZMK zgodnie ze schematami stolarki, w ilościach jak w przedmiarze i na załączonych schematach. Zakres przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia podzielono na trzy zadania: Zadanie I dotyczy lokali: Proletariacka 9 m 6, Sobieskiego 26 m 78, Bema 91 m 90, Kopernika 7 m 55, Bema 89A m 60, Brukowa 26 m 10, Wierzbowa 29 m 27, Wierzbowa 29A m 17, Ogrodowa 2 m 10, Ogrodowa 2 m 8A, Ogrodowa 2 m 9, Zadanie II dotyczy lokali: Barszczańska 6 m 25, Barszczańska 16 m 4, Barszczańska 10 m 18, Klepacka 2A m 15, Barszczańska 3 m 36, Barszczańska 14 m 27, Klepacka 2D m 12, Przędzalniana 4A m 3, Klepacka 2 m 5, Barszczańska 8 m 10, Klepacka 2 m 2, Klepacka 2D m 55, Barszczańska 3 m 53, Barszczańska 12 m 20, Przędzalniana 4A m 19, Barszczańska 5 m 99, Barszczańska 16 m 11, Barszczańska 5 m 104, Barszczańska 10 m 14, Św. Eliasza 3A m 57, ul. Bema 100D, Barszczańska 16 m 15, Barszczańska 16 m 23, Armii Krajowej 31 m 35, Barszczańska 2 kl. III Zadanie III dotyczy lokalu usługowego: ul. Sienkiewicza 22 Zakres robót w poszczególnych lokalach dotyczy wymiany: - drewnianej, zespolonej stolarki okiennej na okna z profili PCV w lokalach mieszkalnych: Barszczańska 6 m 25, Barszczańska 16 m 4, Barszczańska 10 m 18, Klepacka 2A m 15, Barszczańska 3 m 36, Barszczańska 14 m 27, Klepacka 2D m 12, Przędzalniana 4A m 3, Klepacka 2 m 5, Barszczańska 8 m 10, Klepacka 2 m 2, Klepacka 2D m 55, Barszczańska 3 m 53, Barszczańska 12 m 20, Barszczańska 5 m 99, Barszczańska 16 m 11, Barszczańska 5 m 104, Barszczańska 10 m 14, Proletariacka 9 m 6, Sobieskiego 26 m 78, Bema 91 m 90, Kopernika 7 m 55, Bema 89A m 60, Brukowa 26 m 10, Wierzbowa 29 m 27, Wierzbowa 29A m 17, - stolarki drewnianej, skrzynkowej na okna drewniane zespolone spełniające wymagania konserwatora zabytków: Ogrodowa 2 m 10, Ogrodowa 2 m 8A, Ogrodowa 2 m 9, - stolarki drzwiowej wewnętrznej w lokalu usługowym przy ul. Sienkiewicza 22 - wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych do lokalu przy ulicy: Armii Krajowej 31 m 35 - wymiana drzwi do przedsionka ul. Barszczańska 16 m 15, Barszczanska 16 m 23 - wymiana skrzydła drzwi do piwnicy – ul. Bema 100D - wymiana skrzydła drzwi wejściowych do lokalu mieszkalnego: Św. Eliasza 3A m 57 - wymiana drzwi zewnętrznych stalowych, wejściowych do klatki schodowej ul. Barszczańska 2 kl. III Demontaż starej stolarki oraz dostarczenie, dostawa i montaż nowej stolarki, zgodnie z zakresem zamówienia i rysunkami (na schematach pokazano widok od wewnątrz, lub zaznaczono na rysunkach). Konstrukcja: Okna i drzwi balkonowe PCV: - konstrukcja z profili PCV minimum 5-komorowych w kolorze białym, - wszystkie okna i drzwi zgodnie ze schematem na rysunkach, - okucia obwiedniowe rozwierane i rozwierano-uchylne zawierające zabezpieczenia podstawowe np. ROTO, Winkhaus inne równoważne, z funkcją mikrowentylacji, klamki metalowe w kolorze białym, - współczynnik przenikania ciepła min Uw=1,1 W/m2K dla całego okna, w oknach pakiet zespolony minimum dwu szybowy z ciepłą ramką, z szybą ciepłochronną niskoemisyjną z przestrzenią wypełnioną gazem szlachetnym, - w oknach zamontować nawiewniki ciśnieniowe samoregulujące o wyd. do 30m3 w ilości 1 szt. na jedno pomieszczenie, - stolarka musi spełniać wymagania obowiązujących Warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Drzwi wejściowe wewnętrzne do lokali mieszkalnych i skrzydła drzwiowe wewnętrzne: Drzwi wewnętrzne wejściowe do lokalu, skrzydło płytowe pełne, rama z płyty mdf pokryta okładziną z płyty HDF, w okleinie drewnopodobnej, ościeżnica metalowa, otwierane do wewnątrz. W komplecie skrzydło, ościeżnica, klamka, wizjer, komplet 2 zamków i wkładek, próg. - dostarczyć po 3 klucze do każdego zamka. Drzwi do przedsionków: Drzwi wewnętrzne wejściowe do przedsionka prowadzącego do 4 lokali mieszkalnych, ościeżnica metalowa, otwierane na zewnątrz. Zamawiający dopuszcza skrzydło pełne z blachy stalowej, ocieplane pokryte okleiną. W komplecie skrzydło, ościeżnica, klamka, wizjer, komplet zamków i wkładek, próg. Drzwi przed zamontowaniem przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. - dostarczyć po 6 kluczy do każdego zamka po 1 kluczu przekazać dla najemców, 2szt. Do biura ZMK przy ul. Barszczańskiej 2 Skrzydło drzwiowe piwniczne: - drzwi płytowe pełne w kolorze białym, wyposażone w klamkę zamek na wkładkę patentową, zawiasy, komplet 3 kluczy. Stolarka okienna drewniana: (dotyczy adresów Ogrodowa 2 m 10, Ogrodowa 2 m 8A, Ogrodowa 2 m 9) Budynek wpisany do rejestru zabytków, stolarka musi spełniać wymagania konserwatora zabytków. Okna i drzwi balkonowe jednoramowe z drewna sosnowego, klejonego min 68 mm, w kolorze białym, słupek ruchomy, ślemię stałe, naświetle rozwierane, podział w skrzydłach szprosem konstrukcyjnym, szklone pakietem min dwuszybowym zespolonym, thermofloat, szyby zwykłe. Współczynnik przenikania ciepła dla okna min. 1,1 W/m2K, okapnik w ramie metalowy, okucia obwiedniowe. Okna wyposażyć w nawiewnik ciśnieniowy w ilości 1szt./pomieszczenie. Klamka metalowa w kolorze białym. Drzwi stalowe zewnętrzne: - drzwi na klatkę schodową budynku przy ul. Barszczańskiej 2, skrzydło stalowe pełne, ościeżnica stalowa, kolor ciemny brąz, malowane farbą proszkową, podział jak drzwi istniejące, wyposażone w zamek rolkowy, pochwyt, samozamykacz, stopkę. Drzwi wewnętrzne (Sienkiewicza 22) Drzwi drewniane z ościeżnica opaskową typu np. PORTA, skrzydła pełne w okleinie drewnopodobnej, ościeżnica regulowana, drzwi wyposażone w zamek, klamkę, wkładkę patentową z kompletem 3 kluczy W skład usługi wchodzą n/w czynności: - ustalenie z najemcami terminu pomiaru i wymiany, - dokonanie pomiarów rzeczywistych wymiarów witryn, okien i drzwi zgodnie z Prawem Budowlanym i Warunkami technicznymi dla w/w budynków, uzgodnienie z zamawiającym kierunku otwierania, (załączone schematy mają charakter poglądowy, wykonawca sam dokona pomiaru istniejącej stolarki), - przedstawienie przed zamontowaniem typu drzwi, profili, szklenia do akceptacji przez Zamawiającego - ostrożny demontaż stolarki drewnianej, witryn i drzwi, - dostawa i montaż okien PCV, stolarki drewnianej, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, skrzydeł drzwiowych obejmujący zamocowanie w otworach na dyble lub kotwy i uszczelnienie pianką, - naprawa ścian, sufitów i posadzek po demontażu i montażu stolarki, uzupełnienie tynków, szpachlowanie i pomalowanie naprawionych powierzchni, odtworzenie pierwotnego stanu ścian, sufitu i ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, montaż i uszczelnienie parapetu zewnętrznego, naprawa posadzki, - wywóz zdemontowanej stolarki do utylizacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1, 2 i 3 został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału). Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Jeżeli inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 7: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8 ppkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. Jeżeli w kraju, w którym inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis zawarty w rozdziale XII SIWZ pkt 9 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 11. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z tych Wykonawców, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (oświadczenia o których mowa w załącznikach nr 3, 4 i 5 do SIWZ), 2) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania, 3) przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, 4) przed udzieleniem zamówienia dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). Jeżeli w imieniu podmiotu trzeciego działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna ona posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach