Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwi piwnicznych w budynku Ratusza Miejskiego w Darłowie

Gmina Miasto Darłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3142223 do 26 , fax. 943 142 333
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Darłowo
    Plac Tadeusza Kościuszki 9
    76150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3142223 do 26, fax. 943 142 333
    REGON: 33092093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.darlowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwi piwnicznych w budynku Ratusza Miejskiego w Darłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2. Przedmiot zamówienia stanowi: - dostawę i montaż stolarki okiennej i drzwi piwnicznych w budynku Urzędu Miejskiego w Darłowie, na które została wydana decyzja pozwolenia na budowę Nr 534/2017 przez Starostę Sławieńskiego oraz została wydana decyzja Nr 622.2017.K przez Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie - roboty należy wykonać zgodnie z zestawieniem stolarki przewidzianej do wymiany oraz dodatkowymi wymaganiami Zamawiającego; - dostawę i montaż wewnętrznych parapetów podokiennych; - roboty budowlane polegające na wykończeniu wewnętrznych i zewnętrznych wnęk okiennych; - utylizację zdemontowanych okien i drzwi. Wymagania Zamawiającego i dodatkowe informacje: - należy zwrócić uwagę na elementy ozdobne w istniejących oknach – elementy do odtworzenia; - okna muszą posiadać współczynnik przenikania ciepła dla całego okna wynoszący co najmniej Umin=0,9 W/m2K, co należy potwierdzić odpowiednim dokumentem; - okna muszą być zaopatrzone w nawiewnik zapewniający nawiew powietrza zgodny z obowiązującą Polską Normą PN-B-03430:1983 wraz ze zmianą Az3:2000; - okna muszą zostać pomalowane co najmniej czterokrotnie na kolor biały – wykonawca udziela gwarancji na powłoki malarskie na okres 5 lat; - okucia okien muszą być dostosowane do okien drewnianych, konserwacja okuć maksymalnie jeden raz w roku; - klamki aluminiowe w kolorze białym z systemem zabezpieczającym przed otwarciem okna poprzez przesunięcie okucia okiennego od zewnątrz.; - okucia z mikrouchyłem; - parapety wewnętrzne o szerokości 20 cm (długość zależna od okna) mają być wykonane z drewna klejonego gr. 4 cm w kolorze białym; - parapety zewnętrzne do zachowania i ponownego montażu; - powierzchnia wewnętrznych wnęk do wykończenia i pomalowania na kolor biały – około 4 m2 / 1 okno; - powierzchnia zewnętrznych wnęk okiennych do wykończenia i pomalowania – około 0,5 m2/ 1 okno na kolor aktualnego koloru farby elewacyjnej; - kraty wewnętrzne i zewnętrzne do demontażu; - ogólne zestawienie ilości i wymiarów okien zostało podane w dokumentacji technicznej (zestawienie stolarki okiennej), jednak ze względu na zabytkowy charakter budynku Urzędu Miejskiego, każde okno przed produkcją powinno zostać indywidualnie zinwentaryzowane; - nadzór nad realizacją robót wykonany zostanie przez wyznaczonego przez Zamawiającego inspektora; - w okresie trzech lat Zamawiający wymaga bezpłatnego serwisu wszystkich okien zgodnie z warunkami gwarancji producenta. 1.3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. osoby wykonujące czynności w zakresie robót budowlanych polegające na pracach fizycznych) w sytuacji, gdy wykonywanie tych prac polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 13.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP 41 1020 2791 0000 7002 0246 8411 Za datę wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu uważa się uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 13.3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale. Zamawiający zaleca załączenie oryginału wadium do oferty. 13.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz może być wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę złożoną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie. 13.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach