Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 52-437 Wrocław, Karmelkowa 29
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Karmelkowa 29
52-437 Wrocław, woj. dolnośląskie
REGON: 931118643 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warr.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej we Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Pawilonie „A” przy ulicy Karmelkowej 29, we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
V. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki drzwiowej dla pawilonu „A” Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. przy ulicy Karmelkowej 29 we Wrocławiu. 2. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w załączonym do SWZ Opisie przedmiotu zamówienia.3. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją i utrzymaniem placu budowy. Prąd zapewni Zamawiający.4. Wykonawca zakupi i zamontuje 36 rolet zewnętrznych okiennych i 5 rolet zewnętrznych drzwiowych zgodnie z załączonym do SWZ opisem szczegółowym.5. Montaż należy prowadzić w sposób najmniej uciążliwy dla sąsiedniej zabudowy. W szczególności należy zapobiegać oddziaływania pylenia i hałasu na sąsiednie nieruchomości. 6. Wykonawca zobowiązuje się w czasie wykonywania robót zapewnić należyty porządek, przestrzegać przepisy BHP i p-poż. oraz zabezpieczyć sprzęt i urządzenia znajdujące się na terenie prowadzonych prac. 7. Wszelkie roboty dodatkowe, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi a następnie Zamawiającemu. 8. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę i podwykonawcę: 9. Zamawiający wymaga, aby czynności związane z wykonywaniem montaży objętych przedmiotem zamówienia były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2022.1510 ).9.2 Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 ze zm.) i rozporządzenia RODO (Dz.U.EU.L.2016.119.1) (tj. bez adresów zamieszkania, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania. 9.3 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 5.2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: XIX. Warunki udziału w postępowaniu1. Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy Pzp1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a)zdolności technicznej lub zawodowej tj.:• w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej:Wykonał jeden montaż w budynku na co najmniej wymianę stolarki drzwiowej w ilości min. 7 szt. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi i roboty zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi i roboty zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-31
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „PRZEBUDOWA BUDYNKU MUZEUM ARCHITEKTURY W ZAKRESIE DOSTOSOWANIA DO WYMAGAŃ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ – ETAP I”
Dodano: 2023-10-13 - Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Międzylesiu
Dodano: 2023-09-19 - Wymiana Zawiasów w drzwiach w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19
Dodano: 2021-04-26 - Wymiana okien w lokalach komunalnych Gminy Miejskiej Nowa Ruda
Dodano: 2020-10-20 - Wymiana okien w lokalach komunalnych Gminy Miejskiej Nowa Ruda
Dodano: 2020-10-20 - Wymiana okien w lokalach komunalnych Gminy Miejskiej Nowa Ruda
Dodano: 2020-10-15 - Wymiana okien w lokalach komunalnych Gminy Miejskiej Nowa Ruda
Dodano: 2020-03-11 - „Wymiana drzwi zewnętrznych w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Gdańska 1-17 w Polkowicach”
Dodano: 2019-10-18 - TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY TRZEBNICA. ZADANIE II: ZESPÓŁ SZKÓŁ W UJEŹDŹCU WIELKIM
Dodano: 2019-06-14 - Wymiana okien w lokalach komunalnych Gminy Miejskiej Nowa Ruda
Dodano: 2019-06-12