Przetargi.pl
Wymiana stolarki drzwiowej w Liceum Ogólnokształcącym im. Noblistów Polskich w Rydułtowach przy ul. Skalnej 1

Liceum Ogólnokształcące im. Noblistów Polskich ogłasza przetarg

  • Adres: 44280 Rydułtowy, ul. Skalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 457 83 60 , fax. 32 457 83 60
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcące im. Noblistów Polskich
    ul. Skalna 1
    44280 Rydułtowy, woj. śląskie
    tel. 32 457 83 60, fax. 32 457 83 60
    REGON: 20517900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lo1rydultowy.bip.powiatwodzislawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki drzwiowej w Liceum Ogólnokształcącym im. Noblistów Polskich w Rydułtowach przy ul. Skalnej 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania pn.: „Wymiana stolarki drzwiowej w Liceum Ogólnokształcącym im. Noblistów Polskich w Rydułtowach przy ul. Skalnej 1”. 2. Zakres robót: 1) roboty demontażowe, 2) montaż drzwi wewnętrznych, aluminiowych wraz z ościeżnicami – szt. 34, 3) roboty murarsko-tynkarskie, 4) malowanie ścian farbami lateksowymi – ok. 25 m2, 5) wykonanie tynku żywicznego – ok. 34 m2. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1) posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia 70 000,00 złotych ważną na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia z tytułu wskazanego w zdaniu poprzedzającym oraz przedkładania potwierdzonych kserokopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeśli odpowiedzialność ubezpieczyciela wynikająca z zawartej umowy ubezpieczenia nie obejmuje całego okresu wykonywania niniejszej umowy lub szkód powstałych lub ujawnionych w okresie odpowiedzialności Wykonawcy na podstawie niniejszej umowy, 2) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w umowie, 3) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminów wykonania całego przedmiotu umowy, 4) zorganizowanie robót w taki sposób, żeby nie utrudniać pracy w budynku, roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym, 5) wywóz i zagospodarowanie odpadów, w tym odpadów komunalnych na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa, 6) poniesienie opłat niezbędnych do prowadzenia robót i prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy. 4. Zamawiający umożliwi wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na obiekcie w celu zdobycia dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia – Dział II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach