Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 682 461 , fax. 034 3682461, 3651290
- Data zamieszczenia: 2021-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o.
ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 343 682 461, fax. 034 3682461, 3651290
REGON: 15140560700010 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.czest.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wymiana stolarki drzwiowej w budynkach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych w budynkach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o w Częstochowie. Zakres robót obejmuje wymianę drzwi wejściowych do lokali na stalowe okleinowane lub malowane proszkowo, pełne, jednoskrzydłowe drzwi o szerokości skrzydła 80 i 90 cm i wysokości 200 cm w świetle ościeżnicy. Prace dotyczące wykonania stolarki drzwiowej Wykonawca będzie wykonywał na podstawie zawartej umowy z Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej „TBS” w Częstochowie Sp. z o.o., na podstawie zleceń wystawianych przez Oddziały Eksploatacji, zawierających dokładny adres lokalu i budynku wraz z określeniem zakresu robót niezbędnych do wykonania. 2. Szczegółowy zakres robót zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w wykazie adresowym zawartym w załączniku nr 1 do STWiOR w okresie realizacji przedmiotu umowy, co jednak nie będzie skutkować zmianą ilości robót w ramach poszczególnych wariantów, a także nie będzie skutkować zmianą wynagrodzenia. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo zaniechania wymiany stolarki drzwiowej na konkretnym adresie w trakcie trwania umowy z przyczyn od niego niezależnych. 4. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym: 1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne związane z wymianą stolarki drzwiowej zatrudnione był na podstawie umowy o pracę, 2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek, o którym nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji, rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona, 3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ określone zostały: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt III.3.1) SIWZ, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt III.3.1) SIWZ, c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt III.3.1) oraz pkt III.3.3).a) i pkt III.3.3).b) SIWZ. 5. W przypadku jeżeli w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub wykazie robót - obmiarze, wskazano nazwy wyrobów gotowych, z podaniem nazwy, symbolu i nazwy producenta, danych technicznych i opisów technologii, przeznaczone do wbudowania w ramach prac wykonawczych, jeżeli zostały podane, stanowią przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów, jeżeli zostały podane, stanowią jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych (zamienników). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, że oferowane przez niego elementy, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Wskazanie równoważności oferowanych elementów, urządzeń i materiałów, spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej, składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. 6. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku II Urzędu Skarbowego w Gliwicach
Dodano: 2024-04-04 - Kompleksowa modernizacja Ośrodka Rekreacyjno-Sportowego „Centrum”– wymiana stolarki okiennej
Dodano: 2024-03-22 - „Wymiana stolarki drzwiowej w budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzanych i administrowanych przez ZGM TBS z o.o.”
Dodano: 2023-02-03 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Lędzinach - wymiana stolarki okiennej - etap II
Dodano: 2022-11-02 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Lędzinach – wymiana stolarki okiennej – etap III
Dodano: 2022-10-11 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Lędzinach - wymiana stolarki okiennej - etap II
Dodano: 2022-08-30 - Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części
Dodano: 2021-04-22 - Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części
Dodano: 2021-03-09 - Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części
Dodano: 2021-03-09 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących, 42-600 Tarnowskie Góry, ul Opolska 26– Etap 2
Dodano: 2021-02-11