Przetargi.pl
Wymiana stolarki drzwiowej w budynkach będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na trzy części.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Dobrzecka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 598 55 00 , fax. 62 598 55 01
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Dobrzecka 18
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 598 55 00, fax. 62 598 55 01
    REGON: 25052391600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki drzwiowej w budynkach będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na trzy części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki drzwiowej w budynkach będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na trzy części: Część 1 – wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych w tym: a) na stalowe jednoskrzydłowe laminowane o wymiarach 90x200 cm - w ilości 23 szt; b) na stalowe jednoskrzydłowe laminowane o wymiarach 80x200 cm - w ilości 25 szt; c) na stalowe jednoskrzydłowe laminowane wraz ze zmniejszeniem otworu drzwiowego do wymiarów 90x200 cm - w ilości 11 szt; d) na stalowe jednoskrzydłowe laminowane białe wraz ze zmniejszeniem otworu drzwiowego do wymiarów 90x200 cm - w ilości 1 szt; e) na stalowe jednoskrzydłowe laminowane białe wraz ze zmniejszeniem otworu drzwiowego do wymiarów 80x200 cm - w ilości 1 szt; e) na jednoskrzydłowe z naświetleniem górnym, zewnętrzne, drewniane ocieplane o wymiarach 100x265 cm - w ilości 1 szt; f) na dwuskrzydłowe z naświetleniem górnym, zewnętrzne, drewniane ocieplane o wymiarach 130*275 cm ((40+90)x205 + naświetle 70 cm) - w ilości 1 szt; - w ilości 1 szt; Część 2 – wymiana drzwi wejściowych do budynków mieszkalnych z profili aluminiowych jednoskrzydłowych w łącznej ilości 5 sztuk w tym: - o wymiarach 133x210 cm – 1 szt; - o wymiarach 130x225 cm – 1 szt; - o wymiarach 117x195 cm – 1 szt; - o wymiarach 130x300 cm – 1 szt; - o wymiarach 115x200 cm – 1 szt; Część 3 – wymiana drzwi wewnętrznych w lokalach użytkowych w tym: a) drzwi wejściowe dwuskrzydłowe drewniane niesymetryczne o wymiarze 130x205 cm – w ilości 1 szt; b) drzwi wejściowe jednoskrzydłowe aluminiowe zimne o wymiarze 114x295 cm – w ilości 1 szt; 2. Zakres rzeczowy usługi objęte niniejszym postępowaniem obejmuje między innymi: 1) dostawę na miejsce montażu nowej stolarki drzwiowej, 2) demontaż istniejącej stolarki drzwiowej, 3) zmniejszenie otworów drzwiowych do wymiarów standardowej stolarki (dotyczy 13 sztuk w części 1 – drzwi do lokali mieszkalnych), 4) montaż nowej stolarki, 5) naprawa uszkodzonych ościeży wewnętrznych i zewnętrznych, malowanie, 6) wywóz zdemontowanej stolarki i gruzu powstałego przy wymianie stolarki wraz z ich utylizacją, 7) doprowadzenie miejsca wykonania robót do stanu porządkowego przed ich rozpoczęciem – niezwłocznie po ich zakończeniu (tj. wykonanie niezbędnych robót porządkowych w lokalu, budynku i na terenie przyległym). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421131-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części: dla części 1: 2.800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych) dla części 2: 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych). dla części 3: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych). Wykonawca wnosi wadium w wysokości przewidzianej dla części, której dotyczy składana przez niego oferta. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, może wnieść wadium osobno dla każdej części, jak i łącznie z wyraźnym zaznaczeniem jakich części wniesione wadium dotyczy. 2. Formę wniesienia wadium Wykonawca może wybrać spośród form przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 2. Wykonawca może złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 wraz z ofertą w przypadku, gdy nie należy do żadnej grupy kapitałowej, co znajdzie odzwierciedlenie w treści składanego oświadczenia. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 3. Przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienie) wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 5. W sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi udowodnić, Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu (np. zobowiązania podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu, na zasadach którego polega Wykonawca), który określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, a w szczególności czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach