Przetargi.pl
Wymiana ścian elewacyjnych oraz elementów budynku zawierających azbest wraz z robotami towarzyszącymi w budynku użyteczności publicznej przy ul. Kossutha 11 w Katowicach.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25, , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 000515780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana ścian elewacyjnych oraz elementów budynku zawierających azbest wraz z robotami towarzyszącymi w budynku użyteczności publicznej przy ul. Kossutha 11 w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana ścian elewacyjnych oraz elementów budynku zawierających azbest wraz z robotami towarzyszącymi w budynku użyteczności publicznej przy ul. Kossutha 11 w Katowicach. 2. Prace obejmą w szczególności: 1) likwidację okładzin elewacyjnych z azbestu, 2) demontaż części istniejących przewodów elektrycznych, telekomunikacyjnych, dobudówek w części cokołowej budynku, stalowych konstrukcji, urządzeń klimatyzacyjnych na ścianach elewacyjnych budynku (urządzenia klimatyzacyjne na dachu lub we wnękach na parterze budynku), 3) demontaż istniejących urządzeń na dachu i ścianach budynku oraz ich ponowny montaż (tablice informacyjne numeracja, stacjonarne urządzenia klimatyzacyjne itp.), 4) przemurowania po likwidacji kabli elektrycznych i telekomunikacyjnych (parter budynku), 5) likwidację krat stalowych na oknach parteru, 6) wymurowanie zewnętrznych ścian elewacyjnych, 7) ocieplenie zewnętrznych ścian elewacyjnych wełną mineralną z wykonaniem tynku cienkowarstwowego, 8) wykonanie okładziny elewacji ze szkła hartowanego o odpowiedniej grubości, montowanej na elewacjach z zachowaniem szczeliny wentylacyjnej, 9) ocieplenie parteru budynku wełną mineralną wraz z tynkiem cienkowarstwowym, 10) wymianę stolarki okiennej, 11) wymianę drzwi wejściowych do budynku, 12) oczyszczenie stalowych elementów i wykonanie powłoki antykorozyjnej, 13) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej zewnętrznych ścian fundamentowych piwnic wraz z wykonaniem ocieplenia, 14) wykonanie ocieplenia dachu z wełny mineralnej, 15) wymianę pokrycia - dwie warstwy papy termozgrzewalnej, 16) montaż platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych, 17) wykonanie zadaszeń ze szkła hartowanego, 18) remont schodów zewnętrznych ze spocznikami i balustradami, 19) wykonanie nowych krat na oknach piwnic, 20) wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej, 21) wymianę instalacji elektrycznej, w tym instalacji oświetleniowej elewacji, instalacji odgromowej, 22) wywóz i utylizację odpadów zawierających azbest, 23) uszczelnienie elewacji przed lęgami ptaków, 24) montaż budek lęgowych 3. Prace prowadzone będą w funkcjonnującym obiekcie, tj budynek w trakcie prowadzenia robót będzie użytkowany (w budynku prowadzą swoją działalność organy państwowe, zakłady usługowe, placówki handlowe, placówki służby zdrowia). 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z demontażem wykładzin zawierających azbest, wykonaniem konstrukcji żelbetowych, murowaniu ścian z betonu komórkowego, tynkowaniu ścian, wykonywaniu zabezpieczeń antykorozyjnych i przeciwwilgociowych konstrukcji stalowych, malowaniu ścian i sufitów, montażu stolarki otworowej, wykonywaniu docieplenia elewacji, dachu i ścian fundamentowych, wykonywaniu robót wykończeniowych w postaci uzupełnienia podłóg i sufitów podwieszonych, wykonywaniu robót instalacyjnych związanych z sukcesywną wymianą instalacji centralnego ogrzewania, wodnej, kanalizacyjnej oraz elektrycznej. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, rzeczoznawców, osób wykonujących usługi przyrodnicze oraz usługi dostawy materiałów, usługi transportowe i sprzętowe, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 5. Budynek objęty pracami jest obiektem wolnostojącym, zlokalizowanym na nieogrodzonym terenie. Zamawiający zaleca, by Wykonawca zapoznał się ze stanem technicznym elewacji oraz przyległego terenu poprzez dokonanie wizji lokalnej. 6. Jeżeli projekt budowlany lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 7. Tam gdzie w projekcie budowlanym lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referecji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 8. Zamówienie dotyczy projektu pn.: „Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów poprzez usunięcie materiałów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej w Katowicach wraz z zapewnieniem bezpiecznego unieszkodliwiania odpadów oraz zastąpienie unieszkodliwionych odpadów innymi materiałami niezawierającymi azbest – Etap I” realizowanego przy udziale dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Działanie: 5.2. Gospodarka odpadami, Poddziałanie: 5.2.1. Gospodarka odpadami ZIT. 9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają projekt budowlany stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, przedmiary robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, opis realizacji przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262660-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. 2016 poz 359 ze zm.) 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: PKO BP - nr konta: 16 1020 2313 0000 3602 0515 4762 W tytule przelewu należy wpisać: „Wymiana ścian elewacyjnych oraz elementów budynku zawierających azbest wraz z robotami towarzyszącymi w budynku użyteczności publicznej przy ul. Kossutha 11 w Katowicach. NZ.231.070.2017” 4. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert, tj. do 28.08.2017 r. do godz. 08:45. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu termin wniesienia wadium zostanie dotrzymany, jeżeli wadium będzie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zaleca dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniądza. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kopii potwierdzonej „za zgodność z oryginałem” jedynie w przypadku, gdy przepisy prawa lub treść dokumentu wadialnego nie uzależniają skutecznego, nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania gwaranta do zapłaty gwarantowanej sumy na pierwsze żądanie zamawiającego od konieczności posiadania przez zamawiającego dokumentu gwarancyjnego w formie oryginału. 8. Wadium wnoszone w postaci innej niż pieniądz należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 9. W treści wadium składanego przez Wykonawcę w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) gdy Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) gdy Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) gdy zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający dopuszcza by w przypadku Wykonawców występujących wspólnie wadium zostało wniesione przez jednego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika. 12. Zamawiający zwróci nniezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza 14. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach