Przetargi.pl
Wymiana rynien i rur spustowych na budynku internatu

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Jagiellońska 79-82
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2723242 , fax. 055 2723242
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej
    ul. Jagiellońska 79-82 79-82
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 055 2723242, fax. 055 2723242
    REGON: 00020644000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://republika.pl/malspecszkol
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana rynien i rur spustowych na budynku internatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie polega na demontażu starych i montażu nowych rynien i rur spustowych. Czyszczeniu rurociągu żeliwnego i kanalizacji - studzienki rewizyjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Wykonawcy spełniający art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 z późn. zm.) 2 Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 z późn. zm.) 3 Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19 z 2004r. poz.177 z późn. zm.) musi przedstawić oświadczenia, dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły spełnia-nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków wymienionych powyżej. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 kosztorys ofertowy, opracowany metodą kalkulacji szczegółowej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867), na podstawie przedmiaru robót (załączniki nr 4 do niniejszej specyfikacji); Cena podana w druku Oferta musi być zgodna z ceną wynikającą z kosztorysu ofertowego. 2 wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 3 wypełniony druk Oświadczenia z art. 22 - załącznik nr 2 do SIWZ 4 wypełniony druk Oświadczenia z art. 24 - załącznik nr 3 do SIWZ 5 wypełniony druk Akceptacja projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ 6 wykaz wykonanych robót budowlanych (zał.nr 7 do SIWZ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej 3 zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje 7 aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9 polisa lub inny dokument potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 10 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://republika.pl/malspecszkol
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach