Przetargi.pl
WYMIANA ROLET OKIENNYCH W POZIOMIE II, III i IV KOPUŁY SALI WIDOWISKOWEJ W BUDYNKU HALI STULECIA W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn. „Rozwój kompleksu Hali Stulecia: przebudowa wnętrza - Etap II”

Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 51-618 Wrocław, ul. Wystawowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3475191, 3475007 , fax. 713 486 851
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
    ul. Wystawowa 1
    51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3475191, 3475007, fax. 713 486 851
    REGON: 10050920000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.halastulecia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA ROLET OKIENNYCH W POZIOMIE II, III i IV KOPUŁY SALI WIDOWISKOWEJ W BUDYNKU HALI STULECIA W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn. „Rozwój kompleksu Hali Stulecia: przebudowa wnętrza - Etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-montażowe polegające na wymianie rolet okiennych wewnętrznych w poziomie II, III i IV kopuły sali widowiskowej w obiekcie „Hala Stulecia” Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa we Wrocławiu. 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – został określony za pomocą dołączonej do SIWZ dokumentacji, zawierającej: 1)szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (uzupełnienie do projektu wykonawczego) stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, dalej zwanym OPZ. 2)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), stanowiące Załącznik Nr 1A do SIWZ; Uwaga! Zakres przedmiotowego zamówienia jest częścią zakresu ujętego w ww. dokumentacji projektowej tj. dokumentacja projektowa została opracowana dla całości prac w ramach II Etapu remontu Hali Stulecia. Zamawiający podjął decyzję o realizacji częściowej robót wyszczególnionych w tej dokumentacji. 3) Przedmiar Robót Wymiana rolet okiennych – Załącznik Nr 1C do SIWZ, z tym, że przedmiar robót załączony do SIWZ jest wyłącznie dokumentem informacyjnym w związku z tym, iż wynagrodzenie w tym postępowaniu jest wynagrodzeniem ryczałtowym 4) Projekt Umowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ, będący jej integralną częścią. Wszystkie podane parametry dot. przedmiotu zamówienia we wskazanych powyżej dokumentach są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować rolety o parametrach równoważnych lub wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Opis innych wymagań: 1/ rolety muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich, 2/ zastosowane do wykonania rolet tkaniny muszą posiadać atest higieniczny oraz wyróżniać się dobrą stabilnością wymiarów (muszą być odporne na deformację w wyniku działania promieniowania słonecznego) oraz posiadać wysoki współczynnik trwałości kolorów. 3.Wymagany okres i warunki gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na następujących zasadach: •Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na wykonane roboty i gwarancji producenta na oferowane rolety na okres minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji/rękojmi liczony jest od dnia podpisania przez strony protokołu końcowego przedmiotu Umowy na warunkach szczegółowo określonych w projekcie umowy. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej. Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancyjny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421145-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia Wykonawcy. INFORMACJE DODATKOWE - OŚWIADCZENIE o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia upublicznienia informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu OŚWIADCZENIE o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. Poza oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, Wykonawca składając OFERTĘ musi dodatkowo dołączyć do oferty załączyć: 1) Wypełniony i podpisany druk „Formularz Ofertowy” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ . 2) Dowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ; 3) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; b) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; d) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy) – zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wymagana forma – oryginał. e) Zakres – część/części przedmiotu zamówienia, którego/których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną