Przetargi.pl
Wymiana punktów świetlnych na terenie Gminy Zakroczym

Urząd Miejski w Zakroczymiu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 112 02 57, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zakroczymiu
    Warszawska 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 22 112 02 57, , fax. -
    REGON: 013270399
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zakroczym.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana punktów świetlnych na terenie Gminy Zakroczym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana 40 szt. istniejących punktów świetlnych na terenie Gminy Zakroczym, polegającej na zdemontowaniu opraw z wysięgnikami i zamontowaniu nowych wysięgników oraz nowoczesnych energooszczędnych opraw LED: 15 szt. o mocy 50 W, oraz 25 szt. o mocy 35 W. 2. Szczegółową lokalizację przedmiotu zamówienia Zamawiający wskaże w dniu podpisania umowy z Wykonawcą w formie załącznika nr 1 do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1) Demontaż istniejących wysięgników; 2) Demontaż istniejących przewodów wysięgnikowych; 3) Demontaż istniejących opraw; 4) Demontaż istniejących zacisków prądowych i zabezpieczeń opraw; 5) Montaż nowych wysięgników na słupach ŻN, poniżej linii energetycznej; 6) Montaż przewodów wysięgnikowych; 7) Montaż nowych energooszczędnych opraw LED o parametrach: a) 15 szt. o mocy 50 W oraz 25 szt. o mocy 35 W; b) Napięcie zasilające 230V; c) Temperatura barwowa – 5700K; d) Kolor szary; e) Sposób montażu boczny; f) Oprawa drogowa do stosowania w otwartym terenie do oświetlenia ulic, dróg; 8) Montaż zacisków prądowych oraz zabezpieczeń BZO; 4. Wymagania techniczne: 1) Oprawy oświetleniowe przeznaczone do zainstalowania powinny posiadać następujące właściwości i parametry: a) muszą posiadać znak CE; b) przy ustawieniu 0˚ w stosunku do podłoża, nie mogą emitować światła w górną półprzestrzeń zgodnie z Rozporządzeniem Komisji Europejskiej nr 245/2009 z dnia 18 marca 2009 (Dz. Urz. UE L 76 z 24.03.2009 r.); c) muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa fotobiologicznego lamp i systemów lampowych IEC 62471; d) skuteczność świetlna opraw, rozumiana, jako strumień świetlny emitowany przez oprawę z uwzględnieniem wszelkich występujących strat do całkowitej energii zużywanej przez oprawę, jako system, nie może być gorsza niż 100 lumenów/W; e) muszą spełniać wymogi minimum I klasy ochronności; f) stopień szczelności opraw nie może być mniejszy niż IP 66; g) zakres temperatur pracy minimum od -30˚C do +45˚C; h) Oprawa powinna spełniać normę PN-EN 13201; 2) Korpus opraw powinien spełniać następujące wymagania: a) wykonany z polipropylenu (PP) z włóknem szklanym (GF), uchwyt z aluminium; b) powierzchnia boczna korpusu eksponowana na wiatr nie przekracza 0,04 m²; c) konstrukcja korpusu powinna umożliwiać samoczynne oczyszczanie się jego górnej części podczas deszczu; d) korpus zbudowany z osobnej komory zasilania i komory oświetlenia; e) konstrukcja korpusu umożliwia beznarzędziową wymianę układu optycznego wraz z układem zasilającym; f) źródło światła - panel LED osłonięty płaską szybą ze szkła hartowanego o IK nie niższym niż IK 08; 3) Uchwyt montażowy opraw musi umożliwiać: a) montaż opraw zarówno na wysięgniku jak i na słupie o średnicy 48-60 mm; b) regulację położenia opraw w zakresie -0˚ do +15˚ z krokiem nie mniejszym niż 5˚; 4) Oprawy mają być wyposażone w panel LED o następujących cechach: a) temperatura barwowa 5700K +/- 5%; b) co najmniej 50 000 h pracy do L80 przy Ta = 25˚ C; c) każda dioda w panelu LED musi być wyposażona w indywidualną soczewkę pozwalającą emitować światło równomiernie na całą oświetlaną przez oprawę powierzchnię. W przypadku przepalenia się którejś z diod zmieni się jedynie strumień świetlny a nie rozsył światła; d) w przypadku przepalenia się którejś z diod, nie mogą zmienić się parametry zasilania mające wpływ na funkcjonowanie innych diod; e) deklarowany strumień świetlny opraw ma być mierzony w temperaturze otoczenia oprawy nie mniejszej niż 25˚C i nie powinien być niższy niż 6000 lm - dla oprawy o mocy 50W, oraz nie mniejszy niż 4700 lm - dla oprawy o mocy 35W; f) panel LED musi umożliwiać jego wymianę bez wykonywania połączeń lutowanych; 5) Oprawy mają być wyposażone w układ zasilający o następujących cechach: a) układ zasilający ma posiadać trwałość nie gorszą niż zasilany z niego panel LED, na poziomie 50 000 godzin; b) układ zasilający ma zabezpieczać źródło światła przed przepięciami o napięciu co najmniej 8kV; 6) Wysięgnik – zgodnie z załączonym schematem (załącznik nr 9 do SIWZ). 5. W przypadku, gdy w SIWZ lub innym dokumencie stanowiącym opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego, Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 6. Prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami 7. Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV: 31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe 34928500-3 – Oświetleniowy sprzęt uliczny 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 45316110-09 – instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45316000-05 – instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane od wykonawców środki dowodowe, umożliwiające ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności, które mogą dotyczyć: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i ust. 1b Pzp. 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyraża minimalnych poziomów zdolności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał podpisany przez wykonawcę; 5) Jeżeli dotyczy - informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ– oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; - zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców, którym Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia. 6) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, który musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony– oryginał lub kopia poświadczona notarialnie; WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNIE OFERTĘ 1. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III części 1 SIWZ. 2. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów go tworzących – łącznie tzn., że każdy z członków konsorcjum może wykazać się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu a wykazanie się przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z tego obowiązku (jeden, wszyscy lub niektórzy). 3. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część 1 pkt 5 lit. a zdolności ekonomiczne konsorcjantów zostaną zsumowane. Oznacza to, że wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą przedstawić więcej niż jedną polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, pod warunkiem że suma przedstawionych polis potwierdzi posiadanie przez konsorcjum ubezpieczeń o łącznej wartości co najmniej 40.000,00 zł. 4. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część 1 pkt 7 lit. a co najmniej jeden z konsorcjantów musi wykazać się wykonaniem usługi polegającej na wymianie punktów świetlnych drogowych o wartości min. 40.000,00 zł. Wykazanie się określoną zdolnością przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z obowiązku spełnienia warunku. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Wykonawcy składający ofertę wspólną, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i w tym celu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które: 1) musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) musi jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; 3) musi precyzować zakres umocowania i jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 4) musi wskazywać pełnomocnika; 5) musi wyliczać wszystkich wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie. 9. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie udziela pełnomocnictwa, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu. 10. Oświadczenia i dokumenty składane w imieniu uczestników oferty wspólnej przedkłada i podpisuje wykonawca – pełnomocnik, działając w imieniu uczestników oferty wspólnej. 11. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 12. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ. 13. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: 1) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu składa: dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia; oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2) pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców składają: dokumenty wspólne, takie jak formularz oferty, wykaz wykonanych usług, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp. 14. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 15. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1– 14.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach