Przetargi.pl
Wymiana posadzki z paneli podłogowych w pomieszczeniach biurowych budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach

Województwo Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 207 85 70 , fax. 32 20786 18
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
    ul. Ligonia 46
    40-037 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 207 85 70, fax. 32 20786 18
    REGON: 27628463800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=325

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana posadzki z paneli podłogowych w pomieszczeniach biurowych budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany posadzki z paneli podłogowych w pomieszczeniach biurowych budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach. Dokumentacja projektowa tj. przedmiar, rzuty pomieszczeń – oraz SWiOR stanowią załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z postanowieniami: wzoru umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ, oraz poniższymi zapisami, obowiązującymi przepisami prawa, normami i zasadami wiedzy technicznej, w tym w szczególności z: - ustawą Prawo zamówień publicznych oraz aktami wykonawczymi do niej, - ustawą Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2017r. poz 1332) oraz z aktami wykonawczymi do niej, - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie, europejskimi ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, należy uwzględnić w kolejności: • polskie aprobaty techniczne; • polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw; • krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016 r. poz.1570 z późn. zm.), - Zasadami BHP, ppoż., - oraz pozostałymi obowiązującymi przepisami prawa dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Przepisy powiązane z przedmiotem to m.in.: - Warunki techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlano - Montażowych tom I Budownictwo Ogólne część 4 dział 25.5, „Wykonanie posadzek z materiałów drzewnych”. - PN-EN 649:2002 Elastyczne pokrycia podłogowe. Homogeniczne i heterogeniczne pokrycia podłogowe z polichlorku winylu. - PN-EN 14978:2016-05 - Laminowane pokrycia podłogowe -- Elementy z warstwą użytkową na bazie akrylowej utwardzaną wiązką elektronów - Specyfikacje, wymagania i metody badania. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz dopuszczony do stosowania na terenie UE. Materiały, wyroby budowlane i urządzenia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.) – art. 5 i 10 oraz zgodnie z art.10 ustawy Prawo Budowlane. Muszą być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Wymagania te, na żądanie Zamawiającego, należy potwierdzić stosownymi atestami, certyfikatami i aprobatami technicznymi, a wartości liczbowe potwierdzić badaniami Instytutu Techniki Budowlanej (ITB). Parametry materiałów i urządzeń muszą być zgodne z dokumentacją projektową. Jeżeli Zamawiający w którymkolwiek miejscu opisał przedmiot zamówienia (nazwy własne produktów, materiałów, urządzeń, systemów) wyznaczając standard wykonania zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, wówczas dopuszcza się stosowanie produktów, materiałów, urządzeń, systemów równoważnych, posiadających takie same (lub lepsze) parametry techniczne i wymagania funkcjonalne, poparte certyfikatami, świadectwami dopuszczenia, atestami w zależności od wymagań wynikających z odpowiednich przepisów. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o wyborze materiału. Wybrany i zaakceptowany rodzaj materiału nie może być później zmieniany bez zgody Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego w dokumentacji postępowania. Roboty obejmują 78 pomieszczeń (Zakładana maksymalna ilość pomieszczeń, które zostaną przygotowane przez Zamawiającego do prac i w których będą prowadzone prace w ciągu jednego dnia od poniedziałku do czwartku wynosi 4 pomieszczenia oraz 10 pomieszczeń łącznie przygotowanych w piątek, przy czym prace w tych pomieszczeniach będą wykonywane zarówno w piątek i sobotę). Wykonawca wskaże osobę, która będzie odpowiedzialna za kontakty/informowanie z Zamawiającym tzw. osoba koordynująca. Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane w czynnym budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Na czas prowadzenia przez Wykonawcę robót nie zostanie on zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie. Roboty będą wykonywane po godz. 15 (poniedziałek-piątek) oraz w sobotę. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia stref roboczych w sposób niepowodujący utrudnień pracy personelu i przebywających tam osób. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: - zorganizowania zaplecza robót z oznaczeniem i zabezpieczeniem terenu, na które składają się odpowiednie pomieszczenia magazynowe do składowania materiałów i narzędzi, - wykonywania czynności niezbędnych do właściwego zrealizowania przedmiotu zamówienia, - zgłoszenia Zamawiającemu do odbioru zamontowany podkład pod panele oraz zakończenie prac w poszczególnych pomieszczeniach, - na każde żądanie Zamawiającego do przekazania świadectw jakości materiałów dostarczonych na plac budowy (certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracja zgodności, aprobata techniczna itp.), jak również do uzyskania akceptacji Zamawiającego przed ich wykorzystaniem, - do należytego zabezpieczenia terenu robót, - do zabezpieczenia urządzeń, sprzętu, mebli i innych przedmiotów Zamawiającego, które mogą zostać uszkodzone w skutek prowadzonych robót, - bieżącego porządkowania użytkowanych przez Zamawiającego pomieszczeń, w których będą prowadzone prace lub w których wystąpi jakakolwiek ingerencja Wykonawcy, - przedstawienia do zatwierdzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia zobowiązany jest w formie pisemnej zawiadomić Zamawiającego o zauważonych wadach w dokumentacji projektowej w terminie 1 dnia od daty ich ujawnienia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana ma obowiązek posiadać i utrzymywać opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności z rozszerzeniem o OC podwykonawców oraz w zakresie ryzyk budowlanych na kwotę min. 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązuje się do kontynuacji ubezpieczenia, aż do odbioru końcowego przedmiotu umowy. Opis wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (umowa o pracę) znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ – umowa – wzór. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności związane z przedmiotem zamówienia tj. demontażem istniejących podłóg, przygotowaniem podłoża pod nową podłogę, montażem paneli oraz listew przypodłogowych, w okresie realizacji przedmiotu umowy były wykonywane przez osobę/y zatrudnioną/e na umowę o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego „bez zastrzeżeń” całego przedmiotu zamówienia (zgodnie z ofertą wykonawcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45432100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Oferta składana przez Wykonawcę musi być zabezpieczona wadium w kwocie 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych); 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Województwa Śląskiego w: Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Katowicach ul. Chorzowska 1, 40-121 Katowice nr 37 1240 6292 1111 0010 5063 8458 tytuł przelewu: „Wadium w postępowaniu nr ZN-ZP.272.1.78.2017.AA” b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. W przypadku wyboru innej niż pieniądz formy wniesienia wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginał poręczenia lub gwarancji w osobnej kopercie opisanej: „Wadium w postępowaniu nr ZN-ZP.272.1.78.2017.AA” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Ligonia 46, pok. 164. 4. Wadium należy wnieść skutecznie przed upływem terminu składania ofert. 5. Pozostałe kwestie związane z wadium będą rozwiązywane zgodnie z ustawą Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie z pkt III.3) (Załącznik nr 1 do formularza ofertowego) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Do oferty Wykonawca dołącza: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Dokumenty składane wraz z dokumentami o których mowa w pkt III.5.1): W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.5.1), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 6. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.5.1), które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 7. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt III.5.1).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach