Przetargi.pl
Wymiana posadzki sportowej w Hali Miejskiej przy ul. Twardowskiego 12 b w Szczecinie w formule zaprojektuj i wybuduj

Miejski Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji ogłasza przetarg

  • Adres: 71245 Szczecin, ul. Władysława Szafera
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 223 427 , fax. 914 221 952
  • Data zamieszczenia: 2018-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji
    ul. Władysława Szafera 7
    71245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 223 427, fax. 914 221 952
    REGON: 81120536100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosrir.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana posadzki sportowej w Hali Miejskiej przy ul. Twardowskiego 12 b w Szczecinie w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie podłogi w hali sportowej zgodnie z wytycznymi wskazanymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr :6 do siwz, w szczególności na: 1) wykonanie dokumentacji wykonawczej podłogi sportowej drewnianej w oparciu o wybraną technologię i wytyczne producenta, 2) demontaż listew przyściennych wraz z ich utylizacją, 3) wykonanie pomiarów równości podłogi i jej cyklinowanie, 4) wykonanie podłogi sportowej wraz z montażem listew przyściennych. Zamawiający rezygnuje z montażu listew przyściennych wzdłuż boiska od strony trybun, 5) wymalowanie linii i pól gry zgodnie z zasadami obowiązującymi w rozgrywkach Ekstraklasy dla dyscypliny sportowej - koszykówka, 6) wymalowanie linii zgodnie z zasadami obowiązującymi w rozgrywkach Ekstraklasy dla dyscyplin sportowych takich jak: piłka ręczna, futsal,, przy założeniu, iż piłka ręczna jest boiskiem wiodącym, 7) wymalowanie pół bramkowych boiska do piłki ręcznej, 8) wykonanie lakierowania podłogi jeżeli system tego wymaga, 9) wykonanie niezbędnej regulacji urządzeń sportowych, w tym – kosz do koszykówki dostosowując je do wymagań rozgrywkowych Ekstraklasy. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie regulacji przez zespół serwisowy producenta urządzenia, 10) demontażu i montażu tulei słupków do siatkówki, dostosowując ich lokalizację do nowego środka boiska. 11) dostawie komplety dopasowanego do osadzonych tulei w tym: słupków – 2 szt. siatka w kolorze czarnym, antenki – 2 szt., 12) wykonanie dekli zabezpieczających otwory tulei do siatkówki, montowanych na czas rozgrywek innych dyscyplin, 13) wykonanie niezbędnych prac dostosowując wysokość nowej podłogi do istniejących ciągów komunikacyjnych, schodów oraz wyjść ewakuacyjnych. Wysokość światła drzwi ewakuacyjnych oraz schodów prowadzących na trybunę nie mogą odbiegać od przepisów obowiązujących, 14) przedstawienie dokumentów odbiorowych w tym: a) raport z badań potwierdzający klasę palności całego systemu podłogi sportowej według EN 13501:1 na poziomie min. Cf1-S 1 (trudno zapalne) b) aktualny atest higieniczny, c) deklarację właściwości użytkowych podłogi, d) certyfikat dla oferowanego typu podłogi (certyfikat IHF – Międzynarodowa Federacji Piłki Ręcznej oraz Certyfikat FIBA I poziom – Międzynarodowa Federacja Koszykówki. e) autoryzację producenta dla oferowanego systemu podłogi sportowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; wzór przykładowego pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 5 do siwz Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwę firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do siwz dotyczące wypełnienia przez wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach