Przetargi.pl
„Wymiana połaci dachowej na budynku Zespołu Szkół w Siekierczynie”

Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 59818 Siekierczyn, Siekierczyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 221 778 , fax. 757 221 750
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
    Siekierczyn 271
    59818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
    tel. 757 221 778, fax. 757 221 750
    REGON: 23082156900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wymiana połaci dachowej na budynku Zespołu Szkół w Siekierczynie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana połaci dachowej na budynku Zespołu Szkół w Siekierczynie (budynek, w którym mieści się świetlica, kuchnia szkolna). 1. Zakres prac obejmuje: W ramach zamówienia należy wykonać: 1.1 Roboty dekarskie, w tym: a) rozbiórkę pokrycia z dachówki i gąsiorów, b) rozbiórkę łat i demontaż świetlików dachowych, c) rozbiórkę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, d) rozbiórkę podbitek drewnianych, e) montaż membrany wysokoparoprzepuszczalnej 3 warstwowej dachowej typu VENITA IRON o gramaturze 120g/m2, f) montaż kontrłat i łat, g) montaż okienek dachowych dopasowanych do modelu dachówki, h) przygotowanie i montaż obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych z blachy tytan cynk, i) montaż akcesoriów dekarskich (stopnie i ławeczki kominiarskie), j) montaż zabezpieczeń przeciwśnieżnych z płotkiem, k) roboty pokrywcze z dachówki karpiówki ceramicznej układanej w koronkę (dachówka czerwona, angobowana, o wymiarach 18x38 cm KORAMIC 36 szt/m2) z uwzględnieniem konfekcji dekarskiej oraz asortymentu dachówek (kalenicowe, szczytowe, okapowe itp.) w dostępnych rozmiarach: 1/2, 3/4, 5/4. 1.2 Roboty ciesielskie stolarskie i impregnacyjne, w tym: a) wymiana elementów więźby dachowej i lukarn, b) oczyszczenie i dwukrotna impregnacja drewnianych elementów więźby dachowej i lukarn, c) przygotowanie i montaż podbitek drewnianych (zabezpieczenie impregnatem barwiącym). 1.3 Roboty murarskie i tynkarskie, w tym: a) przemurowanie kominów ponad dachem i w części strychowej, b) ułożenie tynków zewnętrznych na płaszczyznach pionowych lukarn, 1.4 Instalacja odgromowa, w tym: a) demontaż pionowej instalacji odgromowej, b) montaż nowej pionowej instalacji odgromowej, c) badania i pomiary nowej instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 3) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa, iż wszystkie czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na placu budowy mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę powyższego wymagania poprzez zlecenie przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Szczegółowe wymagania, sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone rozdziale VI niniejszej SIWZ i we wzorze umowy stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach