Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi w budynku Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Elblągu-II

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-011 Olsztyn, ks. W. Osińskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 612 34 55 , fax. 89 612 34 50
  • Data zamieszczenia: 2018-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Olsztynie
    ks. W. Osińskiego 12/13
    10-011 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 612 34 55, fax. 89 612 34 50
    REGON: 000162381
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa wchodząca w skład rządowej administracji zespolonej w województwie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi w budynku Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Elblągu-II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi w budynku Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Elblągu. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) demontaż istniejącego pokrycia z blachodachówki, rozbiórka istniejących łat i elementów więźby dachowej, demontaż obróbek blacharskiech; 2) wzmocnienie i impregnacja krokwi, wykonanie płacenia, demontaż i montaż stolarki połaciowej; 3) przemurowanie i ocieplenie kominów; 4) wykonanie pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskiemi; 5) wykonanie zabezpieczeń i instalacji odgromowej; 6) wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiar robót załączony do SIWZ traktowany jest jako materiał pomocniczy. i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów, co najmniej na takim samym poziomie jak założone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez Wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z Zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania Urzędu. Prace o dużym natężeniu hałasu wykonawca będzie wykonywał w sposób uzgodniony z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania porządku i ostrożności podczas wykonywania przedmiotu zamówienia i po jego zakończeniu, dlatego też będzie musiał dołożyć wszelkich starań w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem, zabrudzeniem czy uszkodzeniem elementów stałych, ruchomych, wszelkiego wyposażenia budynku, jak też poszczególnych pomieszczeń. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.): 1) osoby wykonujące czynności tynkarza obejmujące: wykonywanie, konserwowanie i naprawę tynków; nakładanie warstw dekoracyjnych lub ochronnych tynku na zewnętrznych ścianach obiektów; przycinanie i montaż gzymsów ozdobnych, 2) osoby wykonujące czynności robotnika budowlanego obejmujące: wykonywanie różnorodnych prac wykończeniowych w budownictwie wznoszenie oraz demontaż tymczasowych rusztowań metalowych, osadzanie stolarki i ślusarki budowlanej oraz jej szklenie; 3) osoby wykonujące czynności montera izolacji obejmujące: określanie rodzaju, jakości i ilości wymaganych materiałów izolacyjnych w oparciu o analizę dokumentacji; przycinanie materiałów izolacyjnych do właściwego rozmiaru i kształtu; montowanie płyt i arkuszy materiałów izolacyjnych na ścianach budynków. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty - wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, c) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. d) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. e) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach