Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego na budynku strażnicy OSP w Kraszewicach

Gmina Masłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 97515 Masłowice,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 874 625 , fax. 447 874 615
  • Data zamieszczenia: 2018-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Masłowice
    97515 Masłowice, woj. łódzkie
    tel. 447 874 625, fax. 447 874 615
    REGON: 59064810300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego na budynku strażnicy OSP w Kraszewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Wymiana pokrycia dachowego na budynku strażnicy OSP w Kraszewicach”, na działkach o numerach ewidencyjnych 447 i 448 w obrębie geodezyjnym Kraszewice (Nr 0011), gm. Masłowice. Zakres prac do realizacji: 1. Demontaż istniejących rynien i rur spadowych z blachy ocynkowanej, 2. Demontaż istniejących wiatrownic z blachy ocynkowanej, 3. Rozebranie istniejącego pokrycia dachowego z płyt falistych azbestowo- cementowych, 4. Demontaż istniejącego łacenia ażurowego połaci dachowej – łaty drewniane, 5. Wymiana drewnianej podłużnej belki stropowej, 6. Rozebranie górnych warstw z cegły na istniejących kominach, 7. Wymiana zniszczonych lub uszkodzonych elementów konstrukcji więźby dachowej, (uwaga: decyzję o ewentualnej wymianie należy podjąć po demontażu istniejącego pokrycia dachowego i dokonaniu dokładnych oględzin konstrukcji, w założeniach projektowych przyjęto wymianę belki stropowej i 2 par krokwi), 8. Montaż nowych 2 par krokwi po stronie zewnętrznej budynku przy ścianach szczytowych, 9. Odbudowa z cegły licowej klinkierowej górnych warstw na istniejących kominach 10. Montaż folii dachowej na konstrukcji więźby dachowej, 11. Montaż nowych kontr łat i łat na połaci dachowej, 12. Montaż pokrycia dachowego z blachy dachówkopodobnej powlekanej, 13. Montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej (wiatrownice, pas pod i nadrynnowy, obróbki przy kominach, montaż gąsiorów), 14. Montaż podbitki dachowej na przygotowanej uprzedni konstrukcji drewnianej, 15. Montaż rynien dachowych i rur spadowych PCV. II. Opis techniczny do projektu pokrycia dachowego: 1. Projektuje się wykonanie górnych warstw istniejących kominów z cegły licowej klinkierowej na zaprawie cementowo-wapiennej 15 Mpa, lub gotowej zaprawie przeznaczonej do stosowania przy wykonywaniu murów z tego rodzaju cegły. Do założeń projektowych przyjęto przemurowanie na 3 kominach wszystkich górnych warstw na wysokości 1,20m licząc od górnej krawędzi każdego komina. 2. Projektuje się zamontowanie 2 par krokwi drewnianych o przekroju 7x14 cm po stronie zewnętrznej ścian szczytowych budynku. Montaż krokwi projektowanych należy wykonać do istniejących skrajnych krokwi drewnianych poprzez ścianę szczytową budynku skręcając poziomo śrubami stalowymi o przekroju Ø14 mm wszystkie elementy. Na długości krokwy należy wykonać nie mniej niż 7 połączeń w równych odstępach. 3. Projektuje się wymianę belki stropowej podłużnej o przekroju 22 x 22 cm i długości około 10 mb. Dopuszcza się odstąpienie od wymiany belki, pod warunkiem że istniejący element będzie posiadał zniszczenie biologiczne powierzchniowe nie większe niż 2 mm, zostanie dokładnie oczyszczony i zabezpieczony powierzchniowo środkami ognioodpornymi i grzybobójczymi dostępnymi na rynku. 4. Projektuje się wykonanie pokrycia dachowego z blachy dachówkopodobnej powlekanej obustronnie /kolor do uzgodnienia z Inwestorem/ po uprzednim zamontowaniu folii dachowej o następujących parametrach (masa powierzchniowa ca. 100g/m², paro przepuszczalność ca. 3000g/m²/24h, odporność na UV ca. 4m-ce, wodoszczelność W1), kontr łat drewnianych o przekroju 2,5 x 5,0 cm, oraz łat drewnianych o przekroju 4,0 x 5,0 cm. 5. Projektuje się wykonanie obróbek blacharskich (pas nad i podrynnowy, wiatrownice, obróbki kominów itp.) z blachy powlekanej obustronnie, jako elementy prefabrykowane wykonane na placu budowy. Gąsiory jako elementy gotowe prefabrykowane z blachy powlekanej obustronnie montowane łącznikami wg rozwiązań systemowych producenta blachy dachówkopodobnej. 6. Projektuje się podbitkę dachową z gotowych paneli z tworzywa sztucznego montowaną na ruszcie drewnianym z elementami podświetlenia wykonanego z halogenów. Przed wykonaniem podbitki należy wykonać instalację zasilającą. 7. Projektuje się rynny dachowe PCV o przekroju Ø 160 mm montowane na hakach do deski czołowej, oraz rury spadowe PCV o przekroju Ø 100 mm mocowane uchwytami do ściany budynku. Uwaga! Zamówienie nie obejmuje utylizacji zdjętego pokrycia dachowego – płyt azbestowo-cementowych. Zdemontowane płyty azbestowo-cementowe Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez Inwestora w celu odbioru przez wyspecjalizowaną firmę do utylizacji. W ramach przedmiotu zamówienia i ceny zawartej w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem n/n specyfikacji, projektem technicznym, wymogami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i wymogami SIWZ i umowy, b) wykonania robót z materiałów własnych, które powinny odpowiadać jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. „ Prawo Budowlane” (Dz.U. z 2017 , poz. 1332 z późn. zm.). c) Zamawiający wymaga wbudowania materiałów najwyższej klasy, dobrej jakości, I-go gatunku. Gdziekolwiek w dokumentacji przywołane są parametry materiałów gorszych, zostały one wskazane wyłącznie do celów porównawczych i pomocniczych. d) w przypadku występowania rozbieżności lub nieścisłości w elementach dokumentacji przetargowej do wyceny i późniejszej realizacji należy przyjąć materiał (element) o najwyższych parametrach technicznych, użytkowych i jakościowych z poszczególnych elementów dokumentacji. e) poniesienia wszelkich kosztów eksploatacyjnych i bieżących związanych z użyciem i energii elektrycznej przejętego obiektu od momentu przekazania do momentu oddania. f) ponoszenia odpowiedzialności za działania podwykonawców jak za działania własne, g) ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy i ich naprawienia, h) stosowanie technologii i sprzętu nie powodujących przekroczeń dopuszczalnych norm zapylenia i natężenia hałasu. i) po wykonaniu przedmiotu zamówienia teren winien być uporządkowany i doprowadzony do stanu pierwotnego, j) wypłaty odszkodowań za zniszczenia powstałe podczas realizacji robót. k) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest: - ogrodzić plac budowy; - oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze) o prowadzonych robotach rozbiórkowych, budowlanych; - powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualnie osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach rozbiórkowych, budowlanych. l) Powstały w wyniku prac rozbiórkowych: - gruz Wykonawca zobowiązany jest segregować i oddzielić w ten sposób, aby wykorzystać jako surowiec wtórny; - zdemontowane płyty azbestowe złożyć w miejscu wskazanym przez Inwestora, - materiały nie nadające się do powtórnego wbudowania Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć do wywozu i utylizacji na wysypisku śmieci. Jakość materiałów i robót. 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, zakresem określonym w SIWZ opisującym przedmiot zamówienia, z materiałów własnych o parametrach technicznych nie gorszych niż proponowane w SIWZ, najwyższej klasy, dobrej jakości. Zastosowane materiały powinny posiadać wymagane przepisami prawa dopuszczenia do stosowania w Rzeczypospolitej Polskiej oraz w krajach Unii Europejskiej i innych krajach na mocy umów stowarzyszeniowych zawartych z Unią Europejską. Roboty, surowce i użyte materiały będą zgodne ze SIWZ, rysunkami technicznymi i innymi wymogami zawartymi w Umowie, oraz będą przechowywane do dyspozycji Strony Zamawiającej lub Inspektora Nadzoru przez okres realizacji w celu identyfikacji. 2. Wszystkie wbudowywane materiały stanowiące przedmiot zamówienia winny być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Wszystkie elementy i materiały winny być najwyższej klasy, dobrej jakości. Zamawiający nie dopuszcza wbudowania elementów i użycia materiałów niespełniających w/w założenia. Wskazane w STWIORB parametry dla klas i gatunków gorszych/niższych niż I są podane wyłącznie w celach weryfikacji, kontroli i kwalifikacji wyrobu budowlanego. 3.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa: a) projekt budowlany stanowiący załączniki nr 1 do SIWZ: b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załączniki nr 2 do SIWZ; c) przedmiar stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 gr.) do upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 570) Wykonawca podaje tylko adres URL i jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. Wykonawcy z Polski nie muszą podawać tych informacji. W/w dokumenty można złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zdolność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu – potwierdzenie wykonania polecenia przelewu (na poleceniu przelewu należy wpisać jego tytuł, czyli nazwę przetargu: ”wadium – Wymiana pokrycia dachowego na budynku strażnicy OSP w Kraszewicach” lub co najmniej numer postępowania: „wadium – UG.271.15.2018”), b) pozostałych przypadkach akceptowalnych form wniesienia wadium, czyli w jednej z form, o której mowa w rozdziale VIII niniejszej SIWZ - oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego, który powinien zostać złożony w siedzibie Zamawiającego – w Sekretariacie w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”, a dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 3. pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli, tj. jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2.1., w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 4. w przypadku oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach