Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego na budynku komunalnym - Komorów 43.

Miasto i Gmina Mikstat ogłasza przetarg

  • Adres: 63510 Mikstat, ul. Krakowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 310 091 , fax. 627 310 043
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Mikstat
    ul. Krakowska 17
    63510 Mikstat, woj. wielkopolskie
    tel. 627 310 091, fax. 627 310 043
    REGON: 25085489500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikstat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego na budynku komunalnym - Komorów 43.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym w Komorowie 43 oraz robót koniecznych związanych z wykonaniem w/w prac. Zakres prac remontowych obejmuje: - wykonanie pełnego zakresu zabezpieczeń BHP przy robotach dachowych , - demontaż instalacji odgromowej na dachu i wykonanie nowej , - rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego z dachówki karpiówki , - rozbiórkę obróbek blacharskich , - rozbiórkę uszkodzonych elementów więźby dachowej , - naprawę uszkodzeń więźby , - wymianę łat - wykonanie i montaż nowych rynien , rur spustowych i obróbek blacharskich Haki do Rynien co 50 cm i co 1 m zapinane górą do powierzchni dachu - wykonanie i montaż nowych obróbek blacharskich z blachy miedzianej i powlekanej - przemurowanie i naprawę kominów , - wykonanie nowych okien wyłazowych na dach (włazy typu „Kominiarczyk” - montaż folii dachowej zbrojonej , - ułożenie nowego pokrycia dachowego – blachodachówka wg określonej technologii -wykonanie płotków antyśniegowych i ław kominiarskich - wykonanie nowej instalacji odgromowej na dachu oraz zwodów pionowych i uziemienia wraz z pomiarem skuteczności działania , - montaż i demontaż rusztowań , -Pokrycie papą daszków nad wejściami Ustawienie rusztowań i zabezpieczenie wejść - wywóz i utylizacja gruzu 2.Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, SIWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami udzielanymi na etapie postępowania przetargowego ( o ile występują), przedmiarach robót oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ceny, którą należy traktować jako ryczałtową. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie się przez Wykonawcę z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane tekst jedn. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn.zm.), zawartą umową, przedmiarem robót, sztuką budowlaną i wszelkimi niezbędnymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby posiadające stosowne aprobaty techniczne. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a – Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018r., poz.917). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy minimum 2 pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio prace budowlane w przedmiotowym zamówieniu. W przypadku przedsiębiorców będących osobami fizycznymi dopuszcza się by osobiście wykonywali ww. czynności. Szczegółowy opis powyższych wymagań określony został w załączniku nr 6 do SIWZ – Projekt umowy. W celu spełnienia wymagania dot. zatrudnienia na umowę o pracę, wykonawca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie – załącznik nr 8. Termin wykonania zamówienia - do dnia 30.11.2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy O/Mikstat 72 9584 1063 2009 0900 0680 0003 z adnotacją „Wadium – wymiana pokrycia dachowego na budynku komunalnym – Komorów 43”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mikstat, ul. Krakowska 17, pok. nr 1 (Sekretariat) lub dołączyć do oferty. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia zadano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz Oferty, sporządzony według treści wzoru Załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) dowód wniesienia / wpłacenia wadium, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według treści wzoru Załącznika nr 2 do SIWZ; 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według treści wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ; 5) Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 a i b. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 1 a i b. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w informacja musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winna być złożona przez każdego z nich odrębnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach