Starostwo Powiatowe w Wieluniu ogłasza przetarg
- Adres: 98300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 434 280 , fax. 438 434 263
- Data zamieszczenia: 2018-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wieluniu
Pl. Kazimierza Wielkiego 2
98300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. 438 434 280, fax. 438 434 263
REGON: 73093489000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wielun.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachowego budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana 20 – letniego pokrycia dachowego budynku wysokiego „A” Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na nową blachodachówkę panelową (w połysku) o łącznej powierzchni 630 m2. Budynek A DPS w Skrzynnie zlokalizowany jest na działce nr ewid. 1470, obręb Skrzynno, gmina Ostrówek. Wymiary ww. budynku: - wysokość do rynny: 13 m2, długość ściany południowej: 30 m2: Zakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności: 1) demontaż: instalacji odgromowej na dachu; obróbek blacharskich; pokrycia z blachodachówki o powierzchni 630 m2; 6 szt. okien dachowych o wymiarach 55x78 oraz kominów wentylacyjnych; łat drewnianych o powierzchni 434 m2; wyłazu dachowego; 2) montaż: nowej folii paroprzepuszczalnej na powierzchni 434 m2; nowych kontrłat na powierzchni 434 m2; 30% zdemontowanych łat dachowych nadających się do ponownego montażu oraz 70% nowych łat; 4 szt. nowych okien dachowych PCV o wymiarach 68x120 oraz nowych kominów wentylacyjnych; nowych obróbek blacharskich i pokrycia z blachodachówki o powierzchni 630 m2; nowego wyłazu dachowego; nowych ław kominiarskich; zdemontowanej instalacji odgromowej na dachu; 3) montaż i demontaż rusztowania; 4) wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. Zamawiający wymaga aby nowa blachodachówka zakupiona i zamontowana przez Wykonawcę w miarę możliwości dobrana była kolorystycznie do obecnego orynnowania. Orynnowanie poziome pozostaje bez zmian, tj. nie podlega demontażu. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Przedmiar robót. Zamawiający informuje, iż w roku 2017 przeprowadzono remont dachu na budynku wysokim w zakres którego wchodził: montaż kontrłat, ułożenie folii paroprzepuszczalnej, wymiana zwilgotniałych oraz zbutwiałych łat drewnianych na łącznej powierzchni 196 m2. Wobec powyższego w przedstawionym powyżej zakresie rzeczowym robót - pomniejszono na budynku wysokim powierzchnię kontrłat, folii paroprzepuszczalnej i łat drewnianych o 196 m2. Uwaga nr 1 Wymiana pokrycia dachowego na budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie nie jest przedmiotem zgłoszenia robót budowlanych i nie wymaga pozwolenia na budowę. Zdemontowane materiały, tj.: blachodachówkę i obróbki blacharski, a także 2 szt. okien-wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu poprzez ich ułożenie w siedzibie Zamawiającego, w wyznaczonym przez niego miejscu. Pozostałe materiały rozbiórkowe zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie: - zapewnić kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia wymagane ustawą Prawo budowlane; - zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Zamawiający zapewni we własnym zakresie Inspektora nadzoru inwestorskiego. Uwaga nr 2 Rozliczenie robót będzie się odbywało na podstawie 2 faktur częściowych i faktury końcowej (łącznie 3 faktury) za wykonane elementy robót ujęte w harmonogramie rzeczowo-finansowym zatwierdzonym przez Zamawiającego. Przedmiotem odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego będzie bezusterkowe wykonanie elementów i całego przedmiotu zamówienia, potwierdzone odpowiednio protokołami odbiorów częściowych i protokołem odbioru końcowego. Odbiorom częściowym będą podlegały roboty zanikające i ulegające zakryciu, z tym, że odbiór tych robót przez Zamawiającego nastąpi w terminie bezzwłocznym po zgłoszeniu przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego, uwzględniającego wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem umowy. Harmonogram musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy z ich podziałem na poszczególne elementy z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Uwaga nr 3 Dokumentacja projektowa została wykonana dla zadania pn. „Docieplenie budynku Domu Pomocy Społecznej, wymiana pokrycia dachowego i stolarki okiennej w ramach zadania Termomodernizacja budynku DPS w Skrzynnie wraz z montażem odnawialnych źródeł energii. niniejsze postępowanie dotyczy jedynie wymiany pokrycia dachowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261210-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 3 000,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku biurowo-usługowego położonego w Brzezinach przy ul. Świętej Anny 57
Dodano: 2022-10-08 - Termomodernizacja budynku biurowo-usługowego położonego w Brzezinach przy ul. Świętej Anny 57
Dodano: 2022-09-20 - ,,Roboty remontowe w budynku Pawilonu XI – remont dachu, wymiana obróbek oranżerii, remont tarasu i przylegającej części elewacji, remont pomieszczeń.”
Dodano: 2020-10-02 - Wymiana pokrycia dachowego oraz remont kominów ponad dachem w budynku mieszkalnym wielorodzinnym - ul. Roosevelta 21 w Wieluniu
Dodano: 2020-06-02 - Remont dachu na budynku Domu Ludowego w Otolicach oraz na budynku Szkoły Podstawowej w Popowie, gmina Łowicz
Dodano: 2020-04-15 - Remont pokrycia dachowego budynku
Dodano: 2019-06-25 - Nadbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Popowie w związku ze zmianą konstrukcji dachu oraz wymiana pokrycia dachu na budynku Domu Ludowego w Zabostowie Dużym, gmina Łowicz
Dodano: 2019-03-21 - Roboty naprawcze na dachach budynków 31 i 32 znajdujących się na terenie GOŚ-ŁAM
Dodano: 2019-03-20 - Wymiana pokrycia dachowego budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie
Dodano: 2018-11-07 - Remont budynku Urzędu Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1- Remont dachu oficyny Ratusza
Dodano: 2017-08-11