Powiat Bielski ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 8136-900 , fax. 33 8136-897
- Data zamieszczenia: 2017-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Bielski
ul. Piastowska 40
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 8136-900, fax. 33 8136-897
REGON: 7218170600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.bielsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wymiana oświetlenia na energooszczędne w budynku Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej przy ul. Piastowskiej 40 oraz wymiana instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej przy ul. Piastowskiej 40” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia pn.: „Wymiana oświetlenia na energooszczędne w budynku Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej przy ul. Piastowskiej 40 oraz wymiana instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej przy ul. Piastowskiej 40” realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj, obejmuje następujące etapy: Etap I - kompleksowe opracowanie koncepcji realizacji zamówienia w zakresie: a) wymiany oświetlenia wbudowanego w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Bielsku Białej na oświetlenie energooszczędne LED, b) pomiaru wykonanego oświetlenia pod kątem zgodności natężenia oświetlenia z projektem i przepisami BHP, c) malowania pomieszczeń, w których przeprowadzono wymianę oświetlenia, d) wymiany drzwi w 20 pomieszczeniach, e) wymiany instalacji elektrycznej dla celów oświetlenia i zasilania gniazd dla pomieszczeń, w których wymieniono oświetlenie f) montażu gniazd elektrycznych w pomieszczeniach, w których wymieniono oświetlenie g) pomiarów powykonawczych wykonanych instalacji elektrycznych. Etap II - wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację wraz z wykonaniem pomiarów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno - użytkowym, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w realizacji zamówienia czynności związane z wymianą oświetlenia, wymianą instalacji elektrycznej oraz malowaniem pomieszczeń. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach w dokumentacji projektowej, które mogłyby przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty przetargowej: 1) formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SIWZ 2) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp potwierdzające że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ, 3) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu – Załącznik nr 4 do SIWZ, Inne dokumenty: 1) Zobowiązanie zgodnie z pkt. 6.4.3 SIWZ - w przypadku, kiedy Wykonawca polega na potencjalne innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – Załącznik nr 7 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku, kiedy podpisanie oferty wymaga udzielenia pełnomocnictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
Dodano: 2024-05-20 - "Remont dachu budynku przy ul. Wolności 1 w Czerwionce-Leszczynach"
Dodano: 2024-05-20 - Realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa instalacji p.poż. w budynku Miejskiego Centrum Kultury przy ul. Bohaterów Warszawy 26”
Dodano: 2024-05-20 - „BUDOWA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI LEŚNICTWA ŁAZY 2024”
Dodano: 2024-05-17 - ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach przy ul. Dąbrowskiego 15.
Dodano: 2024-05-14 - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 18 w Jaworznie przy ul. A.Mroczka 53c
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku – Etap II
Dodano: 2024-05-14 - Zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń magazynowych wraz ze zmianą sposobu użytkowania na archiwum zakładowe.
Dodano: 2024-05-13 - Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
Dodano: 2024-05-13