Gmina Miasto Reda ogłasza przetarg
- Adres: 84-240 Reda, ul. Pucka 9
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6788023 , fax. 58 6783124
- Data zamieszczenia: 2012-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Reda
ul. Pucka 9 9
84-240 Reda, woj. pomorskie
tel. 58 6788023, fax. 58 6783124
REGON: 19167516100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.reda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana okien w elewacji zachodniej w Szkole Podstawowej Nr 2 w Redzie przy ul. Zawadzkiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana 18 szt. okien w elewacji zachodniej szkoły wraz z wymurowaniem filarków pośrednich. Konstrukcja filarków stalowo murowana. Dwa słupki stalowe 80x80x3 dospawane do blach 220x220x6 i dokręcone do istniejących otworów okiennych za pomocą śrub M12, następnie obudowane cegłą pełną tworzącą filarek szerokości 51, wysokości 265cm. Do słupków przyspawać druty fi 6 tak aby wpuścić je pomiędzy warstwy cegieł tworząc wzmocnienia. W tak przygotowane otwory wstawić okna z PCV o wymiarach około 216x265cm według rysunków elewacji i zestawienia stolarki. Filarki od zewnątrz ocieplić warstwą 10 cm styropianu i otynkować metodą lekką mokrą oraz pomalować w kolorze jasnym żółtym. Od strony pomieszczeń tynk gipsowy maszynowy malowany podkładem i farbami akrylowymi. Kolor okien biały, profil sześciokomorowy bezołowiowy, kształt profili zbliżony do istniejących okien górnych znajdujących się na tej samej stronie elewacji. Okna wyposażyć w nawiewniki ciśnieniowe. Wykonać zgodnie z załączonym projektem. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącymi i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona będzie na koszt Wykonawcy. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako ryczałtowe, a wysokość wynagrodzenia ustala się na podstawie złożonej przez niego oferty. Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy, realizowanej w ramach niniejszego zamówienia, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z własnych materiałów. Zastosowane materiały będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane art.10 tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót. Wykonawca zakres zleconych robót wykona siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211318
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENE WADIUM
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Reda zakładka zamówienia publicznych
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną