Przetargi.pl
Wymiana okien w budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 1, ul. Zgoda 31

Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 25378 Kielce, ul. Zgoda
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 36 76 181 , fax. 41 36 76 935
  • Data zamieszczenia: 2018-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1
    ul. Zgoda 31
    25378 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 36 76 181, fax. 41 36 76 935
    REGON: 29244005000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsz1.kielce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien w budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 1, ul. Zgoda 31
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie projektu „Wymiana okien w budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 1, ul. Zgoda 31” Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zadania Zespół Szkół Zawodowych nr 1 w Kielcach pozyskał środki z sfinansowanie inwestycji – uchwała Rady Miasta Kielce nr LIX/1298/2018 z dn. 26.07.2018 r. Realizacja przedmiotowego zadania odbywać się będzie budynku ZSZ Nr 1 w miejscowości Kielce przy ul. Zgoda 31. Zakres prac obejmuje: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Wykonawca jest zobowiązany: 1) Zapewnić realizację robót w sposób niemający wpływu na ruch wokół budynku zważywszy na jego lokalizację, 2) najwyższą staranności przy wyznaczaniu i zabezpieczaniu zarówno placu budowy, jak i terenu zaplecza, magazynu budowy, miejsca dojazdu i pracy sprzętu na potrzeby budowy oraz każdego innego wykorzystywanego przez Wykonawcę, 3) w przypadku awarii w budynku związanych z prowadzeniem robót do niezwłocznego przystąpienia do usuwania awarii oraz naprawy powstałych uszkodzeń i zniszczeń (do 1 godziny od zgłoszenia), 4) składowanie materiałów budowlanych oraz sprzętu w miejscach do tego przeznaczonych (zabrania się składowania na terenach zielonych). 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 9 do SIWZ. 3.3. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w S1WZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności". 3.4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 3.6. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 3.7. Regulacje dot. art. 29 ust. 3a. 1. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność zamówienia, przy czym jeżeli w opisanym warunku o dysponowaniu osobami zamawiający określił minimalną ilość osób należy taką ilość zapewnić podczas realizacji zamówienia (minimum pięć). Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymienić tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy, niemniej wykonawca musi potwierdzić na dzień podpisania umowy zatrudnienie ww. osób. Na potwierdzenie zamawiający zażąda od wykonawcy do dnia podpisania umowy dokumentów wskazanych w punkcie 3.8 SIWZ. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności [1]bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3.9. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.10. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3.11. Dalsze szczegóły dot. opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 9 do SIWZ, stanowiącego integralną część dokumentacji przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach