Starostwo Powiatowe w Złotowie ogłasza przetarg
- Adres: 77-400 Złotów, Aleja Piasta 32
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Złotowie
Aleja Piasta 32
77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
REGON: 570790928 - Adres strony internetowej zamawiającego: zlotow.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana okien w budynku Starostwa Powiatowego w Złotowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana okien w budynku Starostwa Powiatowego w Złotowie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45420000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego;2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu – wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie 94 8941 0006 0018 2490 2000 01502) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (z zastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) - Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na platformie e-Zamówienia3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć Wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika.4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia:1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory dotyczące gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać:1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności,2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.6. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty.7. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w dokumencie wadialnym (wnoszonym w innej formie niż pieniądz) winno być wyraźnie wskazane, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone.Gwarancja wadialna będzie również skuteczna jeżeli w swojej treści powoływała się będzie na udzielone liderowi pełnomocnictwo od reszty konsorcjantów i będzie obejmowała zdarzenia spowodowane działaniem i zaniechaniem innych członków.8. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określone są w art. 98 ustawy Pzp.9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. W związku z powyższym zaleca się aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który należy przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:a) jedno zadanie polegające na renowacji stolarki okiennej drewnianej w budynku objętym ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o wartości co najmniej 100 000,00 złorazb) jedno zadanie polegające na wymianie stolarki okiennej drewnianej, o wartości co najmniej 150 000,00 zł.Powyższe roboty budowlane, wskazane w lit. a) i b) mogą być wykonane w ramach jednego zadania.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunki wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja fasady frontowej w pawilonie wystawienniczym nr 12 na terenie Muzeum Narodowego Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie
Dodano: 2022-10-14 - Modernizacja fasady frontowej w pawilonie wystawienniczym nr 12 na terenie Muzeum Narodowego Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie
Dodano: 2022-09-07 - Montaż wraz z dostawą stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz parapetów wewnętrznych w budynku socjalno-biurowym w ramach zadania pt. „Budowa budynku socjalno-biurowego oraz warsztatowo-garażowego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym i infrastrukturą towarzyszącą” zlokalizowanego w 63-000 Środa Wlkp przy ul. Nad Strugą dz. nr ewid. 3885. Gmina Środa Wlkp.
Dodano: 2021-02-17 - Montaż wraz z dostawą stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz parapetów wewnętrznych w budynku socjalno-biurowym w ramach zadania pt. „Budowa budynku socjalno-biurowego oraz warsztatowo-garażowego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym i infrastrukturą towarzyszącą” zlokalizowanego w 63-000 Środa Wlkp przy ul. Nad Strugą dz. nr ewid. 3885. Gmina Środa Wlkp.
Dodano: 2020-12-29 - wymiana instalacji teletechnicznych w Bibliotece Uniwersyteckiej UAM [SSP, CCTV, SSWiN, zasialnie rezerwowe] - Etap I
Dodano: 2020-10-13 - Wymiana stolarki okiennej typowej , nietypowej na nową z profili z tworzyw sztucznych w budynkach MZBK w Lesznie
Dodano: 2019-07-09 - Wymiana świetlików na budynku szkolnym w miejscowości Długie Stare
Dodano: 2019-07-01 - Wymiana świetlików na budynku szkolnym w miejscowości Długie Stare
Dodano: 2019-05-28 - PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ PO BYŁEJ SZKOLE W DOMASŁOWIE NA PLACÓWKĘ DOMU DZIENNEGO POBYTU SENIORA
Dodano: 2018-04-05