Przetargi.pl
„Wymiana okien - dostawa, demontaż starych i montaż nowych okien w budynkach zarządzanych przez TBS „ZŁOTNICKI" sp. z o. o. w Zduńskiej Woli"

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wymiana okien - dostawa, demontaż starych i montaż nowych okien w budynkach zarządzanych przez TBS „ZŁOTNICKI" sp. z o. o. w Zduńskiej Woli"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo budowlane związane z: 1) dostawą okien PCV, 2) demontażem okien drewnianych, 3) montażem okien PCV, 4) obrokami tynkarskimi, malowaniem lub filizowaniem (wnęk), 5) wymianą parapetów zewnętrznych na salowe, powlekane, 6) wywozem i utylizacją zdemontowanych okien drewnianych, 7) wywiezieniem materiałów porozbiórkowych, uporządkowaniem obiektu po pracach, w piwnicach i strychach (nietypowych rozmiarowo) w budynkach stanowiących własność Miasta Zduńska Wola i zarządzanych przez TBS „Złotnicki” sp. z o.o. w Zduńskiej Woli ul. Kościelna 8, zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ z podziałem na 11 części: 1) Część 1 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Dąbrowskiego 20 - Etap I – wymiana okien, 2) Część 2 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Dąbrowskiego 23 - Etap I – wymiana okien, 3) Część 3 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Juliusza 14 - Etap I – wymiana okien, 4) Część 4 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Juliusza 20 - Etap I – wymiana okien, 5) Część 5 -Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Juliusza 26 - Etap I – wymiana okien 6) Część 6 -Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Krucza 3 - Etap I – wymiana okien 7) Część 7 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Łaska 17 - Etap I – wymiana okien 8) Część 8 -Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Łaska 22 - Etap I – wymiana okien 9) Część 9 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Łaska 24 - Etap I – wymiana okien 10) Część 10 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Łaska 15 - Etap I – wymiana okien 11) Część 11 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Krucza 6 - Etap I – wymiana okien 2. Okna podlegające wymianie znajdują się pod różnymi adresami na terenie Miasta Zduńska Wola. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu uproszczonego odzwierciedlającego cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy. 4. Wykonawca winien wykonywać zlecone prace w wyznaczonym terminie i z należytą starannością, obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą –Prawo budowlane, i normami budowlanymi, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp. 5. Materiały użyte do wykonania zadania muszą odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.). 6. Zmawiający informuje, że okres rękojmi za wady wynosi 60 miesięcy i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. 7. Obowiązki Wykonawcy: 1) przed rozpoczęciem realizacji zamówienia dokonanie szczegółowego obmiaru otworów okiennych w obecności przedstawiciela Inwestora Zastępczego, w celu ustalenia dokładnych wymiarów okien, 2) wywiezienie gruzu z rozbiórek - Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za zagospodarowanie oraz utylizację odpadów, 3) podjęcie wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami, 4) poniesienie kosztów wszelkich uzasadnionych prób i sprawdzeń, pozwalających na zbadanie jakości wykonanych robót budowlanych oraz przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających, że materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymogi określone w przepisach prawa polskiego (posiadają aprobaty techniczne, certyfikaty, deklarację zgodności, atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej), 5) poniesienie kosztów związanych z utrzymaniem i konserwacją zaplecza budowy, w szczególności koszty energii elektrycznej, wody oraz dojazdów do terenu budowy, 6) poniesienie odpowiedzialności za wszelkie wykonane działania polegające na uszkodzeniu obiektów budowlanych, instalacji jak i urządzeń - Wykonawca poniesie koszty usunięcia powyższych uszkodzeń na podstawie operatu sporządzonego przez rzeczoznawcę, 7) zabezpieczenie na swój koszt całego terenu budowy, 8) systematyczne prowadzenie prac porządkowych, w szczególności segregowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów oraz gruzu budowlanego pochodzących z rozbiórki, ich wywozu, 9) zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom oraz osobom przebywającym w sąsiedztwie placu budowy, 10) prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją, 11) w przypadku wystąpienia kolizji z infrastrukturą techniczną (instalacjami: wod.–kan. ciepłowniczą, energetyczną i telekomunikacyjną), na swój koszt i ryzyko uzgodnić sposób przebudowy i dokonać usunięcia kolizji oraz pokryć wszystkie koszty z tym związane, 12) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność (w tym finansową) za wszelkie uszkodzenia spowodowane podczas wykonywania robót. 8. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: 1) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 3) obowiązujących normach, 9. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z demontażem, montażem oraz obróbkami tynkarskimi i malowaniem o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 10. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 36 miesięcy. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia. 12. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolna liczbę części. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 600,00 PLN (słownie: tysiąc sześćset złotych ) przed upływem terminu składania ofert w tym: 1) Część 1 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Dąbrowskiego 20 - Etap I – wymiana okien – 150 zł 2) Część 2 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Dąbrowskiego 23 - Etap I – wymiana okien, - 400 zł, 3) Część 3 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Juliusza 14 - Etap I – wymiana okien – 30 zł 4) Część 4 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Juliusza 20 - Etap I – wymiana okien – 60 zł 5) Część 5 -Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Juliusza 26 - Etap I – wymiana okien – 150 zł 6) Część 6 -Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Krucza 3 - Etap I – wymiana okien – 40 zł 7) Część 7 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Łaska 17 - Etap I – wymiana okien – 80 zł 8) Część 8 -Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Łaska 22 - Etap I – wymiana okien – 30 zł 9) Część 9 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Łaska 24 - Etap I – wymiana okien – 60 zł 10) Część 10 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Łaska 15 - Etap I – wymiana okien – 400 zł 11) Część 11 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Krucza 6 - Etap I – wymiana okien – 200 zł UWAGA! W przypadku składania złożenia oferty na nie wszystkie części postępowania należy jasno określić, której części postępowania dotyczy wniesione wadium (tytuł przelewu lub zapisy gwarancji lub poręczenia). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach