Przetargi.pl
Wymiana odcinka sieci wodociągowej przed blokiem „D” Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu

Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 61285 Poznań, ul. Szwajcarska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8739 293, 008, 033 , fax. 618 779 517
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
    ul. Szwajcarska 3
    61285 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8739 293, 008, 033, fax. 618 779 517
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana odcinka sieci wodociągowej przed blokiem „D” Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: wykonanie sieci wodociągowej z rur PE HD 100 RC/PP ø225 x 13,4 mm PN10 SDR 17 o długości ok. 183,50 m, demontaż istniejącego hydrantu podziemnego, przeniesienie istniejącej betonowej studni wodomierzowej, wykonanie przepięć (odgałęzień) w trzech węzłach, uzbrojenie sieci wodociągowej w armaturę i hydrant przeciwpożarowy nadziemny, badanie szczelności przewodów wodociągowych, płukanie i dezynfekcję sieci wodociągowej, wykonanie badań fizykochemicznych i bakteriologicznych wody, wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej, oraz wszelkie inne prace nie wymienione w dokumentacji projektowej a niezbędne dla wykonania i odbioru całości zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz nr 1 - FORMULARZ OFERTOWY, Formularz nr 2 - wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Formularz nr 3 - wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Formularz nr 4 - Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, również tych podwykonawców na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Formularz nr 7 - Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (Formularz nr 7). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach