Przetargi.pl
Wymiana nietypowej stolarki okiennej drewnianej wraz z podokiennikami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz obróbką ościeży na stolarkę okienna z PCW w mieszkaniach komunalnych zarządzanych przez MZGM w Bolesławcu

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Dolne Młyny 23
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 644 0901 , fax. 075 644 0925
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Dolne Młyny 23 23
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 644 0901, fax. 075 644 0925
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nietypowej stolarki okiennej drewnianej wraz z podokiennikami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz obróbką ościeży na stolarkę okienna z PCW w mieszkaniach komunalnych zarządzanych przez MZGM w Bolesławcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Demontaż starej stolarki okiennej drewnianej 131 szt. b) Dostawa wraz z zamontowaniem nowych okien i drzwi balkonowych zespolonych wyposażonych w nawiewniki okienne za wyjątkiem drzwi balkonowych w kolorze białym z PCW w ilości 131szt. c) Demontaż i montaż zewnętrznych podokienników z blachy w ilości 120 szt. d) Demontaż i montaż wewnętrznych podokienników z PCW w ilości 120 szt. i) Uzupełnienie tynków ościeży kat. III (bruzd) wynikających z szerokości ościeżnicy okien oraz obrobienie parapetów okiennych po obsadzeniu j) Wywóz zdemontowanej stolarki okiennej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn: 1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp. oraz spełniają następujące warunki szczegółowe: 2) Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. czerwiec 2004 do czerwiec 2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu, co najmniej 2 robót budowlanych o wartości 100 000zł każda odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 3) Określą minimalny okres gwarancji na 60 miesięcy od daty końcowego odbioru. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji kontraktu oferenci udzielają informacji w postaci oświadczeń lub zaświadczeń na temat: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; (oryginały, lub potwierdzone przez oferenta za zgodność z oryginałem kserokopie). 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku Wykonawcy będącego: - osobą fizyczną - tej osoby fizycznej - spółką jawną - wspólników - spółką partnerską - partnerów lub członków zarządu - spółką komandytowa - komplementariusza - spółka komandytowo - akcyjną - komplementariusza - osoba prawną nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mającym na celu popełnienie przestępstwa skarbowego. Dla podmiotów zbiorowych oświadczenie, że sad nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych. 3. Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeżeli występuje). 4. Wykazu osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta - w formie pełnomocnictwa podpisanego przez oferenta. 5. Informacje na temat kwalifikacji zawodowych wyznaczonego kierownika budowy, oraz dokumentów potwierdzających że osoba pełniąca funkcje kierownika przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa i posiada wymagane uprawnienia do wykonywania i prowadzenia prac. 6. Wykazu zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. czerwiec 2004 do czerwiec 2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu, co najmniej 2 robót budowlanych o wartości 100 000zł każda odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (załącznik nr 3) 7. Referencje 8. Podpisane przez oferenta oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10.Aprobaty techniczne ITB na stolarkę oferowaną do wykonania, okucia, szyby, parapety wewnętrzne, nawiewniki oraz certyfikaty zgodności. (pełne aprobaty techniczne należy załączyć do oferty) 11.Dane techniczne dotyczące zastosowanych nawiewników. 12.Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 13.Obliczenie oferowanej ceny wg załącznika nr 2 14.Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy - wg załącznika nr 5 15.Podpisany projekt umowy - załącznik nr 6 W przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt 1-4 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm.boleslawiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach