Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni przy budynkach Bednarska 7 i 9 w Warszawie na działce nr 7/2 z obrębu 5-04-03

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-464 Warszawa, Szwoleżerów 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
    Szwoleżerów 5
    00-464 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 012547634
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni przy budynkach Bednarska 7 i 9 w Warszawie na działce nr 7/2 z obrębu 5-04-03
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Jest to drugi etap realizacji projektów budowlanego i wykonawczego „Zagospodarowanie terenu z wymianą nawierzchni ciągów pieszych wraz z elementami małej architektury i oświetleniem terenu w obrębie budynków przy ul. Bednarskiej 7 i 9 w Warszawie” (załączniki nr 1 i 2). W ramach pierwszego etapu wykonane zostały prace elektryczne związane z oświetleniem terenu. Zakres etapu drugiego (obecnego zadania) obejmuje dokończenie realizacji powyższych projektów (bez wykonanego już oświetlenia), zgodnie z przedmiarem robót oraz opracowaniem „Charakterystyka projektowo-materiałowa do projektu zagospodarowania terenu z wymianą nawierzchni ciągów pieszych wraz z elementami małej architektury i oświetleniem terenu w obrębie budynków przy ul. Bednarskiej 7, 9 w Warszawie”(załącznik nr 3). Opracowanie to należy traktować jako uszczegółowienie powyższych projektów. Teren jest w rejestrze zabytków. Realizacja robót na podstawie decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr WZWL.5142.388.2023.PC z dnia 18.04.2023r.(załącznik nr 4). Prace zgłoszone do WAiB w dniu 25.04.2023r.(załącznik nr 5). Roboty będą obejmowały rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt chodnikowych, kostki betonowej i granitowej, trylinki, asfaltu, wylewki betonowej, schodów terenowych z barierką, krawężników, obrzeży, podbudowy i ewentualnie gruntu do głębokości określonej grubością nowej konstrukcji podbudowy; wykonanie warstw podbudowy; wykonanie nawierzchni z płyt chodnikowych 50x50cm (2x2szt) oddzielonych pasami kostki granitowej (4/6) szerokości 12cm lub z płyt chodnikowych (50x50cm) na mijankę lub z kostki granitowej 8/11; regulacja, czyszczenie i udrażnianie wpustów deszczowych, wymiana lub malowanie ich pokryw; dostosowanie poziomu nawierzchni/spadków do istniejącego terenu, budynków i wpustów deszczowych; wymiana i uzupełnienie elementów małej architektury (ławki, kosze, słupki drogowe, stojaki rowerowe; remont i uzupełnienie terenów zielonych. Wykonywane prace muszą być zgodne ze „Standardami projektowymi i wykonawczymi infrastruktury dla pieszych w m.st. Warszawie” (Zarządzenie Prezydenta m.st. Warszawy nr 1783/2022 z dnia 01.12.2022r)oraz zaleceniami Biura Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu m.st. Warszawy znak: AM-KP.6872.460.2018.MOR z dnia 28.12.2018r zatwierdzone decyzją Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie znak: WZW.5152.1022.2018.MF/AKR z dnia 19.12.2018rUWAGA: na fragmencie terenu zaznaczonym (grubą linią przerywaną) w załączniku nr 6 prace zagospodarowania terenu będą poprzedzone rozbiórką pomieszczenia podziemnego wykonywaną przez innego wykonawcę (termin zakończenia tych robót to październik 2023r) – najprawdopodobniej prace nawierzchniowe w tym rejonie będą musiały być wykonane w ostatniej kolejności – fakt ten należy uwzględnić w harmonogramie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 57 ustawy pzp, o udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 9 SWZ;2) oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia następujących podmiotowych środków dowodowych:1) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.;2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 zamówienia o wartości brutto po minimum 500 000,00 zł każde zamówienie, polegające na wykonaniu zagospodarowania terenów publicznych, o złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia, mające w swym zakresie ciągi piesze, drogi dojazdowe, elementy małej architektury oraz nasadzenia drzew i krzewów, w tym 1 zamówienie mające w swym zakresie układanie nawierzchni z kostki granitowej wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane;3) załączenie dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;4) wskazanie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do ich dysponowania:a) osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego;b) osoba, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach