Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni asfaltowej jezdni przy przedszkolu w miejscowości Mosty

Powiat Goleniowski ogłasza przetarg

  • Adres: 72100 Goleniów, ul. Dworcowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 471 02 65 , fax. 91 471 02 00
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Goleniowski
    ul. Dworcowa 1
    72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 471 02 65, fax. 91 471 02 00
    REGON: 81168412000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni asfaltowej jezdni przy przedszkolu w miejscowości Mosty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni drogi powiatowej nr 4143Z od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 113 do skrzyżowania z drogą gminną (dz. nr 143/2). Prace remontowe obejmują: frezowanie nawierzchni asfaltowej, regulację wysokościową fragmentów chodnika i zjazdów, wykonanie warstwy wiążąco-wyrównawczej z AC 16 W, wykonanie warstwy wzmacniającej z siatki szklano-węglowej o wytrzymałości 120x200 kN/m, wykonanie warstwy ścieralnej z AC 11 S, wykonanie pobocza chłonnego ze żwiru 8/16 mm. Zakres remontu obejmuje głównie teren drogi powiatowej, częściowo teren drogi wojewódzkiej nr 113 i drogi gminnej, na terenie działek: 143/4, 142/20; 143/5, 142/21; 143/2, obręb Mosty, gmina Goleniów. 1.1. Warunki przyjęte do remontu. 1) Klasa drogi droga klasy Z 2) Kategoria ruchu KR2 3) Prędkość projektowa 50 km/h 4) Szerokość jezdni istniejącej drogi powiatowej 6,9-8,1 m 5) Szerokość jezdni projektowanej drogi powiatowej 6,9-7,7 m 6) Odwodnienie: powierzchniowe – tereny zielone pasa drogowego. 1.2. Remont drogi obejmuje działkę pasa drogowego drogi gminnej, drogi powiatowej nr 4143Z oraz drogi wojewódzkiej nr 113 w miejscowości Mosty, gmina Goleniów. 1.3. Podstawowym założeniem opracowania wymiany nawierzchni jezdni na odcinku o długości 123 m, od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 113 do skrzyżowania z drogą gminną w miejscowości Mosty. Zaprojektowano nawierzchnię bitumiczną w dwóch warstwach. Istniejącą nawierzchnię bitumiczną należy sfrezować. Podłoże należy oczyścić i wykonać warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego o grubości min. 4 cm. Na warstwie wyrównawczej należy wykonać wzmocnienie w postaci siatki szklano węglowej o wytrzymałości 120x200 kN/m. Warstwę ścieralną projektuje się z betonu asfaltowego o grubości 4 cm. Część chodników wraz obrzeżami oraz część zjazdów należy dowiązać wysokościowo do rzędnej nowej nawierzchni. Materiały nie nadające się do ponownego wykorzystania należy wymienić na nowe. 1.4. Opis trasy w przekroju poprzecznym. 1) odwodnienie : tereny zielone pasa drogowego, 2) spadek poprzeczny jezdni : zmienny, 3) spadek poprzeczny chodników : 2%, 4) Prędkość projektowa : 50 km/h 5) Światło krawężnika wysokiego : 12 cm w pasie drogi wojewódzkiej 6) Światło krawężnika wysokiego w drodze powiatowej : 6-12 cm 7) Światło krawężnika na zjazdach : 3 cm Na podstawie KATALOGU TYPOWYCH KONSTRUKCJI NAWIERZCHNI PODATNYCH I PÓŁ SZTYWNYCH określono minimalne wymagania konstrukcji nawierzchni: • Nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej: 4 cm - Warstwa ścieralna z AC 11 S - Warstwa wzmacniająca z siatki szklano-węglowej o wytrzymałości 120x200 kN/m 4 cm (min.)- Warstwa wiążąco-wyrównawcza z AC 16 W - Istniejąca nawierzchnia z brukowca i kostki kamiennej ≈Hk=30 cm • Nawierzchnia chodnika z płyt betonowych 50x50 cm – regulacja wysokościowa: 7 cm - Nawierzchnia z płyt chodnikowych 5 cm - Podsypka piaskowa Hk=12 cm • Nawierzchnia zjazdu indywidualnego – regulacja wysokościowa: 7-8 cm - Nawierzchnia z płyt chodnikowych lub kostki betonowej 5 cm - Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 Hk=12-13 cm Chodniki należy wykonać za spadkiem w kierunku zieleńców. Zasadniczo spadek powinien wynosić 2%. Dopuszcza się inne wartości (nie większe niż 6%) na odcinkach zmiany geometrii chodnika, w miejscach połączeń z nawierzchniami istniejącymi lub zjazdami o innych wartościach spadku. Przy wykonywaniu krawężników lub oporników przy krawędzi jezdni istniejącej nie przewidzianej do remontu, prace przygotowawcze i rozbiórkowe należy prowadzić w taki sposób, aby zminimalizować możliwość uszkodzenia innych elementów. 1.5. Odwodnienie. Wody opadowe i roztopowe będą spływały powierzchniowo na pobocza i tereny zielone. 1.6. Zieleń. Po zakończeniu prac remontowych należy uporządkować teren, zniwelować go, usunąć resztki remontowe, kamienie, gruz, wytyczyć pasy zieleni pokryte trawą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ: 1. Projekt budowlano - wykonawczy 2. Przedmiar robót 3. Uzgodnienia: brak sprzeciwu do zamiaru przebudowy 4. Szczegółowe specyfikacje techniczne. Przed przystąpieniem do realizacji robót remontowych Wykonawca zobowiązany jest opracować i zatwierdzić projekt tymczasowej organizacji ruchu z ZZDW w Koszalinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 4 600 zł słownie: cztery tysiące sześćset złotych. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 15 9375 0002 0000 0459 2000 0040 w Banku Spółdzielczym w Goleniowie. (Uwaga! – przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium); Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału dokumentu. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. 4.1. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. Uwaga – termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zaleca się nie wpinać na trwałe tego dokumentu do całości oferty. 6. Zwrot wadium: 6.1. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający żąda złożenia wraz ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu i 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie lub dokumenty oddzielnie. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie wymagane warunki musi spełniać każdy ze wspólników. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z ww. dokumentów, konieczne jest złożenie stosownego pełnomocnictwa, sporządzonego na załączniku Nr 2 do SIWZ lub innego równoważnego. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie lub dokumenty oddzielnie. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach