Przetargi.pl
Wymiana kotła i modernizacja kotłowni Szkoły Podstawowej nr 15 i Publicznego Przedszkola nr 21 w Kaliszu

Miasto Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 48 627 654 300
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
    Główny Rynek 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 48 627 654 300
    REGON: 25085587700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana kotła i modernizacja kotłowni Szkoły Podstawowej nr 15 i Publicznego Przedszkola nr 21 w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą kotła i modernizacją kotłowni Szkoły Podstawowej nr 15 i Publicznego Przedszkola nr 21 w Kaliszu, na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.5 SIWZ. 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje m. in. : a) modernizację istniejącej kotłowni Szkoły Podstawowej obejmującej min: demontaż kotła i podajnika węgla oraz usunięcie niewykorzystanego opału zgodnie z dyspozycją Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego (potwierdzonych protokołami z przeprowadzenia tych czynności), montaż nowego kotła zasilanego peletem wraz z armaturą i niezbędnym osprzętem, wykonanie składu peletu, montaż systemu podawania peletu, wykonanie nowej instalacji elektrycznej i wodociągowej w obrębie modernizowanej kotłowni, roboty wykończeniowe (uzupełnienie ubytków w ścianach, tynkowanie malowanie, uzupełnieni ubytków w posadzce), b) rozbiórka istniejącej i wykonanie nowej płyty stropowej nad składem węgla, c) roboty demontażowe w kotłowni Przedszkola obejmujące m. in.: demontaż istniejącego kotła, usunięcie niewykorzystanego opału (potwierdzonych protokołami z przeprowadzenia tych czynności), d) podłączenie budynku Przedszkola do modernizowanej kotłowni Szkoły Podstawowej nr 15 rurami preizolowany prowadzonymi w gruncie wraz z montażem niezbędnego osprzętu i armatury w kotłowni, e) roboty wykończeniowe kotłowni Przedszkola tj: wypoziomowanie posadzki wraz z wyłożeniem jej płytkami gresowymi, uzupełnienie ubytków w ścianach, tynkowanie i malowanie, f) odbudowa nawierzchni chodników wzdłuż budowanego rurociągu z rur preizolowanych oraz nad wykonywanym stropem, g) towarzyszące roboty wykończeniowe i elektryczne. Uwaga: Całość prac prowadzona będzie na czynnym obiekcie. Harmonogram prowadzenia robót należy uzgodnić z Dyrekcją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót wyłącznie w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć lekcyjnych oraz z zachowaniem bezpieczeństwa uczęszczających tam dzieci. Najbardziej uciążliwe prace winny być realizowane w okresach niefunkcjonowania szkoły (przerwa świąteczna, ferie itp). 3. Szczegółowy zakres prac został zawarty w SIWZ i załącznikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.900,00 PLN przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty na zasadach zapisanych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; B) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (w formie określonej w SIWZ); C) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w formie określonej w SIWZ). D) w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu (np. zobowiązania podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca), który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, a w szczególności czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; E) dowód wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. IV.1.2) niniejszego ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach