Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-068 Opole, 1 Maja
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774000900, , fax. 774000951
- Data zamieszczenia: 2017-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu
1 Maja 6
45-068 Opole, woj. opolskie
tel. 774000900, , fax. 774000951
REGON: 010344708 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana istniejącego ogrodzenia z bramą wjazdową w Mikołowie przy ul. K. Miarki 18, woj. śląskie. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.51.2017.RB - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana istniejącego ogrodzenia z bramą wjazdową w Mikołowie przy ul. K. Miarki 18, woj. śląskie. 1) Ogólny zakres robót: a) Roboty z zakresu burzenia: Demontaż stalowego ogrodzenia siarkowego wraz ze słupkami oraz demontaż bramy o identycznej konstrukcji; Wyburzenie fundamentów betonowych słupków ogrodzenia oraz cokołów betonowych. b) Roboty inżynieryjne i budowlane; Przygotowanie terenu i wytyczenie trasy ogrodzenia; Wykonanie fundamentów betonowych pod słupki ogrodzeniowe; Osadzenie słupków w fundamentach betonowych; Ułożenie podmurówki betonowej, prefabrykowanej; Montaż ogrodzenia panelowego wg. instrukcji producenta. c) Roboty inżynieryjne i budowlane: Przygotowanie terenu i wytyczenie trasy ogrodzenia; Wykonanie fundamentów betonowych pod słupki ogrodzeniowe i przybramowe oraz pod mechanizmy bramy przesuwanej; Osadzenie słupków w fundamentach betonowych; Montaż ogrodzenia kutego wraz z bramą przesuwną wg. instrukcji producenta. 3) Szczegółowy zakres robót został opisany w: a) dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9 do siwz; b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb)– załącznik nr 10 do siwz; c) przedmiarze robót, załącznik nr 11 do siwz; d) pozostałe informacje o przedmiocie umowy zostały zawarte we wzorze umowy – załącznik nr 8 do siwz. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zakupu materiałów z rozbiórki ogrodzenia po cenie 2.280,00 zł netto plus VAT, zgodnie z wyceną materiałów stanowiących załącznik nr 12 do siwz. 3.2. Wymóg zatrudnienia pracowników na umowę pracę: 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy, tj.: a) robotnik/cy wykonujący czynności ogólno-budowlane; b) robotnik/cy wykonujący czynności przy demontażu ogrodzenia i bramy; c) robotnik/cy wykonujący czynności montażu bram; d) robotnik/cy wykonujący czynności przy montażu ogrodzenia; 2) Pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy, o których mowa w pkt 1 nin. ustępu muszą być zatrudnieni na cały okres realizacji zamówienia. 3) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt 1 nin. ustępu oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane we wzorze umowy – załącznik nr 8 do siwz. 4) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XVII ust. 17.4. siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca wraz z ofertą składa: 2) zobowiązanie innego podmiotu (załącznik nr 7 do siwz) – w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu spełnienia warunku o którym mowa w rozdziale VI ust. 6.1. pkt 2 siwz. Załącznik nr 7 do siwz stanowi jedynie propozycję treści zobowiązania, która ma pomóc Wykonawcy w wypełnieniu przesłanek o których mowa w ust. 6.1. pkt 2 rozdziału VI siwz. a) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie o którym mowa powyżej składane jest w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku gospodarczego na obiekt do zajęć rehabilitacji ruchowej Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie, położonego w Prószkowie przy ul. Zamkowej 8B
Dodano: 2020-09-23 - "Przygotowanie terenu pod inwestycje na osiedlu Dambonia - etap I" w zakresie rozbiórki budynku kotłowni przy ul. Dambonia
Dodano: 2020-03-20 - „Remont sali stropowej i sali lustrzanej w budynku Ratusza w ramach zadania budżetowego pn.: „Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej”.
Dodano: 2019-06-26 - „Remont sali stropowej i sali lustrzanej w budynku Ratusza w ramach zadania budżetowego pn.: „Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej”.
Dodano: 2019-03-26 - „Remont sali stropowej i sali lustrzanej w budynku Ratusza w ramach zadania budżetowego pn.: „Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej”.
Dodano: 2019-03-05 - „Remont sali stropowej i sali lustrzanej w budynku Ratusza w ramach zadania budżetowego pn.: „Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej ”.
Dodano: 2019-02-13 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia z przeznaczeniem na siłownię dla sportowców w istniejącej hali sportowej
Dodano: 2018-12-14 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia z przeznaczeniem na siłownię dla sportowców w istniejącej hali sportowej
Dodano: 2018-11-26 - Rozbiórka budynku stodoły – magazyn nr inw. 39*A, na działce nr 55/9 km. 2 w Biskupicach, gm. Byczyna, pow. kluczborski, woj. opolskie. (nakaz PINB w Kluczborku). Postępowanie nr: OP.SOP.53.2017.RB
Dodano: 2017-08-10 - Zmiana sposobu użytkowania dawnej wojskowej komendy uzupełnień na obiekt usługowo-administracyjny – zmiana warunków pozwolenia budowlanego w zakresie zmiany funkcji I piętra na przychodnię lekarską, ul. Marcinkowskiego 2-4, 48-300 Nysa.
Dodano: 2017-04-21