Przetargi.pl
Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Puławach.

Miasto Puławy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 458 60 35 , fax. 81 458 61 99
  • Data zamieszczenia: 2018-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Puławy
    Lubelska 5
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 458 60 35, fax. 81 458 61 99
    REGON: 43101937100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawy.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Puławach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Puławach w zakresie wymiany instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w piwnicy budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych na potrzeby wykonania zamówienia, gdy Wykonawca polega na zasobach tego podmiotu. 3. Kosztorys szczegółowy wraz z cenami jednostkowymi (w wersji papierowej oraz elektronicznej – *.pdf i *.ath). 4. Oświadczenie Wykonawcy / Podwykonawcy o osobach zatrudnionych na umowę o pracę. 5. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w czasie trwania umowy, na minimalną sumę gwarancyjną w kwocie 200.000,00 zł. 6. oświadczenie o przynależności bądź nie do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach