Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 65186 Zielona Góra, ul. Zamenhofa
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3270215, 3284870 , fax. 683 284 871
- Data zamieszczenia: 2017-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
ul. Zamenhofa 1
65186 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 3270215, 3284870, fax. 683 284 871
REGON: 103663200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji elektrycznej, remont sanitariatów na I i II piętrze oraz malowanie wraz z wymianą ościeżnic w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Międzyrzeczu - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej, remont sanitariatów na I i II piętrze oraz malowanie wraz z wymianą ościeżnic w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Międzyrzeczu. Zadanie obejmuje: - parter - wymiana aluminiowej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem oświetleniowym internatu oraz pracami malarskimi, - wymiana ościeży wraz z skrzydłami drzwiowymi pomieszczeń internatu, - malowanie klatki schodowej, - malowanie korytarzy na I, II III piętrze, - malowanie bloku kuchennego (stołówki) oraz świetlicy, - kompleksowy remont łazienek na I i II piętrze, - malowanie mieszkania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia w dwóch transzach. Zapłata nastąpi za wykonane w danym okresie roboty budowlane (I transza – za roboty wykonane do dnia 31.05.2017 r., II transza – po zakończeniu robót), potwierdzone protokołem odbioru częściowego/końcowego. Zamawiający nie wymaga aby wykonawca oraz podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014 r., poz.1502 z późn. zm.) osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany udzielić zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty, na okres 36 miesięcy począwszy od dnia zakończenia realizacji zamówienia i podpisania protokołu końcowego. Dokumentem gwarancyjnym określającym prawa i obowiązki stron jest umowa o zamówienie publiczne. Zamawiającemu niezależnie od uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji przysługuje prawo korzystania z rękojmi na zasadach określonych w art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego. Przedmiot zamówienia podlegał będzie następującym odbiorom: - częściowemu – po wykonaniu I etapu robót (tj. wykonanych do dnia 31.05.2017 r.) – odbioru dokonuje Inspektor nadzoru poprzez sporządzenie protokołu odbioru, - końcowemu – po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 7 dni od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia i zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku „L”'
Dodano: 2024-04-26 - Rozbudowa wewnętrznej sieci logicznej i gwarantowanej wraz zakupem i podłączeniem UPS-a do sieci gwarantowanej
Dodano: 2023-10-24 - Rozbudowa wewnętrznej sieci logicznej i gwarantowanej wraz zakupem i podłączeniem UPS-a do sieci gwarantowanej
Dodano: 2023-08-21 - Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej w Jenińcu
Dodano: 2022-08-26 - POSTĘPOWANIE PROWADZONE W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NA NAPRAWĘ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NR 2 NA TERENIE SKŁADU RADNICA,
Dodano: 2020-11-03 - POSTĘPOWANIE PROWADZONE W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NA NAPRAWĘ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NR 2 NA TERENIE SKŁADU RADNICA,
Dodano: 2020-10-26 - Naprawa sieci energetycznej OZ budowla nr 132/k.2922 m. Wędrzyn
Dodano: 2020-07-17 - Budowa oświetlenia drogowego w m. Złotnik
Dodano: 2020-07-17 - Częściowy remont budynku nr 16/k.2629 m. Skwierzyna – etap I
Dodano: 2020-04-23 - Wymiana instalacji elektrycznej w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-04-14