Przetargi.pl
Wymiana i odtworzenie barier ochronnych w ciągu dróg wojewódzkich będących w utrzymaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy w 2016 r. z podziałem na zadania: zadanie nr 1 - dr. woj nr 339 k/m Kliszkowice w km 6+930 do 7+550, zadanie nr 2 - dr. woj. nr 339, 340, 341, 342 i 439.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Wrocławska 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3873090 , fax. 71 3873090
  • Data zamieszczenia: 2016-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Wrocławska 9 9
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3873090, fax. 71 3873090
    REGON: 93271204100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana i odtworzenie barier ochronnych w ciągu dróg wojewódzkich będących w utrzymaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy w 2016 r. z podziałem na zadania: zadanie nr 1 - dr. woj nr 339 k/m Kliszkowice w km 6+930 do 7+550, zadanie nr 2 - dr. woj. nr 339, 340, 341, 342 i 439.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana i odtworzenie barier ochronnych w ciągu dróg wojewódzkich będących w utrzymaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy w 2016 r. z podziałem na zadania: zadanie nr 1 - dr. woj nr 339 k/m Kliszkowice w km 6+930 do 7+550, zadanie nr 2 - dr. woj. nr 339, 340, 341, 342 i 439. Zadanie nr 1 1.Rozebranie barier drogowych żelbetowych zakopiańskich (materiał z rozbiórki zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie środowiska. Zamawiający będzie żądał dokumentu potwierdzającego zagospodarowania odpadów zgodnie z przepisami. ) 2. Załadunek i wywóz. 3.Montaż nowych barier ochronnych stalowych jednostronnych typu N1W4. 4. Plantowanie poboczy wykonane mechaniczne przy grubości ścinania 20 cm z wywozem i zagospodarowaniem zgodnie z przepisami ustawy o ochronie środowiska. Zamawiający będzie żądał dokumentu potwierdzającego zagospodarowania odpadów zgodnie z przepisami. 5. Uzupełnienie skarp piaskiem średnia grubość 15 cm. z zagęszczeniem. 6. Uzupełnienie poboczy piaskiem średnia grubość 10 cm. z zagęszczeniem. 7. Ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia (materiał z wycinki zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie środowiska.). Zadanie nr 2 1. Demontaż uszkodzonych elementów barier po zdarzeniach drogowych - rozebranie barier stalowych pojedynczych. 2. Montaż nowych elementów barier ochronnych stalowych jednostronnych. Odcinki wymiany barier na drogach wojewódzkich w terenie wskaże p. Starszy inspektor DSDiK Ryszard Jóźwik tel. 609 990 977. W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i zabezpieczenia robót na czas prowadzenia robót. Wszystkie prace związane z ustawieniem barier należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach ( DZ.U. z 2003r nr 220,poz.2181). Użyte do wbudowania elementy i materiały winny posiadać odpowiednią aprobatę techniczną IBDiM i certyfikat zgodności z Polską Normą PN-EN 1317 oraz próby zderzeniowe wynikajace z w/w normy dopuszczające je do stosowania na drogach publicznych RP. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. Uzyskany złom z naprawianych stalowych barier stanowi własność Wykonawcy. Wykonawca obniży cenę jednostkową o koszt sprzedaży złomu. Termin wykonania zadania nr 1 od podpisania umowy do 31.08.2016 r. Termin wykonania zadania nr 2 - do 14 dni po otrzymaniu zgłoszenia faksem lub pocztą elektroniczną (przesłanie skanu podpisanego dokumentu). Wykonawca potwierdza otrzymanie zgłoszenia i w trybie pilnym zabezpiecza miejsce uszkodzenia, i w podanym terminie wykonuje naprawę barier. Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót a materiały użyte do wykonania zamówienia powinny potwierdzać przydatność do użytku. Wszystkie prace związane z realizacją należy wykonywać ze szczególnym zachowaniem bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami dla robót wykonywanych w pasie drogowym. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania jedynie takiego sprzętu, ktory nie wpływa niekorzystnie na jakość wykonywanych robót ani na bezpieczeństwo osób trzecich. Za szkody wyrządzone osobom trzecim odpowiada Wykonawca. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed przekazaniem placu budowy ma obowiązek opracować, zatwierdzić i przedstawić Zamawiającemu tymczasowy projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny i pokryje wszelkie koszty związane z wdrożeniem projektu ruchu tymczasowego - dla zadania nr 1. Naprawę barier po zdarzeniach drogowych należy oznakować w trybie awaryjnym typowymi znakami drogowymi i urządzeniami bezpieczeństwa ruchu z uwzględnieniem specyfiki miejsca zdarzenia. Szkic oznakowania przedstawić do uzgodnienia do ZDP Trzebnica. Koszt oznakowania należy uwzględnić w cenie jednostkowej kosztorysu ofertowego - dla zadanie nr 2. 3.2.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennego obmiaru wykonanych robót. 3.3. Zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonania niezbędnych robót w przypadku wystąpienia takich okoliczności. 3.4.Terminowego i sprawnego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot umowy 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji. 3.6. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 3.7. Podanie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks i email oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3.8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.Wymagania w stosunku do Wykonawcy. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót: oryginał oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego przejęcie obowiązku kierowania budowy (robotami budowlanymi), poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załączniki do SIWZ, które obejmują: - przedmiary, - kosztorysy ofertowe, - specyfikację techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332805
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium określona przez zamawiającego wynosi: zadanie nr 1 - 4 000,00 zł. (słownie zł.: cztery tysiące 00/100) zadanie nr 2 - 1 600,00 zł. (słownie zł.: jeden tysiąc sześćset 00/100) i stanowi nie więcej niż 3 % wartości zamówienia. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr 95 9591 0004 2001 0000 4776 0001 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważane będzie wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu oryginał dowodu wniesienia wadium złożyć należy w terminie do dnia 22.04.2016 r. do godziny 09:45 w pokoju nr 5 II Piętro (Sekretariat ZDP) w siedzibie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.drogi.trzebnica.pl/download/siwz-wym.iodtw.bar.ochr.dr.woj.2016r.-7.04.2016.dr.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach